مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه ما هیچ‌گاه با کفار مذاکره نخواهیم کرد، گفت: در برابر کفار باید با شدت برخورد کرد و با همین اسلام روزبه‌روز موفق خواهیم بود.
کد خبر: ۵۳۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 03 December 2017
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان ناجا ضمن عرض تبریکات اعیاد ربیع‌الاول اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) زحمات فراوانی در راه خداوند متحمل شده و در این راه مشقت‌های فراوانی کشیده‌اند اما در راه بیان معارف دینی در مکه هیچ‌گاه دست به شمشیر نبردند.

وی با بیان اینکه فرهنگ اسلام فرهنگ جهاد است، ابراز کرد: فرماندهان انتظامی از نظر ایجاد امنیت دارای جایگاه بسیار مهمی هستند، اگر امنیت نباشد نه دانشگاه و نه حوزه‌ای وجود نخواهد داشت در حال حاضر پیشرفت کشور در بستر امنیت به وجود آمده است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) به دنبال ایجاد جامعه و امت اسلامی بودند، گفت: نخستین گام در راه ترقی و تکامل، ایمان انسان است، این ایمان مردم بود که فوج فوج به سمت جبهه‌ها رفتند و هشت سال در برابر استکبار جهانی ایستادند.

آیت‌الله نوری همدانی با تأکید بر مطالعه آثار و وصیت‌نامه شهدا گفت: در وصیت‌نامه آن‌ها آمده است که روی سنگ‌قبر ما جوان ناکام ننویسید، این عظمت و بزرگی شهدا را می‌رساند که با نیت قرب به خداوند در راه خدا به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه امام راحل بیدارگری در میان مسلمانان ایجاد کردند، گفت: فرهنگ، آثار و برکات انقلاب را باید در اختیار کسانی که امین هستند قرار دهید، همچنین در اسلام رژیم سلطنتی وجود ندارد و در این راه باید پیامبر گرامی اسلام(ص) را الگوی خود قرار دهیم.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به بسیج قوای دشمنان اسلام در برابر جبهه مقاومت گفت: ان‌شاالله در میان ما صدها حاج قاسم سلیمانی وجود داشته باشد و حاج قاسم‌های زیادی را در میان فرزندان خود تربیت کنیم.

وی با بیان اینکه عربستان هم می‌خواهد خادم‌الحرمین و هم خادم‌الشیطان باشد، گفت: اسلام می‌خواهد که همه یک قلب داشته و اتحاد با یکدیگر داشته باشیم.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه ما هیچ‌گاه با کفار مذاکره نخواهیم کرد، گفت: در برابر کفار باید با شدت برخورد کرد و با همین اسلام روزبه‌روز موفق خواهیم بود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار