یکی از مراجع تقلید گفت: امروز وظيفه ما اين است که به دنيا اعلام کنيم دين اسلام، دين اخوت و رحمت و مهربانی است؛ دينی است که با خشونت و ترور و غارت گری و جنايت‌هاي وحشيانه کاملاً مخالف است.
کد خبر: ۵۳۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 03 December 2017
به گزارش تابناک قم، در پیام آیت اللّه صافی گلپایگانی بمناسبت افتتاح مسجد جامع اهل البیت علیهم‌السلام در کیپ تاون آفریقای جنوبی آمده است: افتتاح مسجد جامع اهل البیت در کیپ تاون را در ایام مبارک میلاد مسعود حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم، به عموم دوستداران اهل بیت علیهم السلام و به شما عزیزان حاضر در این جلسه با عظمت، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم؛ ان‌شاء الله تعالی این مسجد که مرکز بزرگ دینی و پایگاه توحید و هدایت و ارشاد است و ندای الله اکبر از آن به گوش موحّدان خواهد رسید، مرکز اجتماع همه فضائل انسانی و مکارم اخلاقی خواهد بود.

در این پیام آمده است: مسجدی که موحّدان و مسلمانان را در آن جمع کرده و راه کمال انسانیّت و ترقّی معنوی مردم در آنجا آموخته می‌شود. خوشبختانه این مسجد به نام مقدّس اهل بیت علیهم السلام نامگذاری شده است؛ چه اسم زیبایی و چه نام مقدّس و پر معنایی! اهل البیت علیهم‌السلام برای همه، الگو و اسوه هستند. کسانی که می‌خواهند سعادت دنیا و آخرت را کسب کنند باید از آنها پیروی کرده و با محبّت و دوستی آنان، عزّت و سرافرازی همیشگی داشته باشند. اهل البیت به مسلمان‌ها می‌آموزند که همه با هم، با مهربانی و صفا و صمیمیت زندگی کرده و با کمک به یکدیگر، و ایثار و سخاوت و مواسات، مشکلات را برطرف کنند.

در پیام این مرجع تقلید تصریح شده است: امروز وظیفه ما این است که به دنیا اعلام کنیم دین اسلام، دین اخوت و رحمت و مهربانی است. دینی است که با خشونت و ترور و غارت گری و جنایت‌های وحشیانه کاملاً مخالف است. مسلمان واقعی، پیرو حضرت رسول اکرم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است که برای مردم، صلح و صفا و آرامش و عزّت و سربلندی می‌خواهند.

در این پیام آمده است: خدای بزرگ را شاکر هستیم که در کشور آفریقای جنوبی، مسلمانان با صمیمیت و مهربانی و محبّت به یکدیگر زندگی می‌کنند و رفتار آنان موجب می‌شود که پیروان ادیان دیگر، آنها را تحسین کنند. درود بر شما محبّان و ارادتمندان پیامبر رحمت و اهل بیت ایشان. درود و صلوات بر همه بانیان خیر این مسجد با عظمت و درود بر جناب سلالة السادات حجة الاسلام آقای حاج سید خیر آفتاب حیدر و دوستان و همکاران ایشان. تأییدات همگان را از خداوند متعال در ظلّ عنایات حضرت بقیة الله ارواحنا له الفدا مسئلت دارم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار