کد خبر: ۵۳۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 04 December 2017
تابناک / رئیس مجمع اسلامی فرهنگیان گیلان گفت: با دعوت مجمع اسلامی فرهنگیان گیلان و با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان و پژوهشکده گیلان شناسی، رئیس مجلس شورای اسلامی به رشت خواهد آمد.

سروش اکبرزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره میرزا کوچک جنگلی اظهار کرد: به‌منظور تکریم مقام شامخ شهید میرزا کوچک جنگلی در روز ۲۲ آذر علی لاریجانی در رشت حضور پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران همایش پاسداشت نهضت جنگل است افزود: مجمع اسلامی فرهنگیان گیلان همه‌ساله با همکاری سایر نهادهای فرهنگی استان از شخصیت‌های برجسته کشوری دعوت می‌کند تا در همایش‌های علمی و بزرگداشت نهضت جنگل شرکت کنند.

رئیس مجمع اسلامی فرهنگیان گیلان گفت: در سال‌های گذشته نیز وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و... در همایش بازشناسی نهضت جنگل و همایش نقش کسما در نهضت جنگل به رشت سفر کردند.

اکبرزاده میرزا کوچک جنگلی را سمبل مقاومت  گیلانیان در مقابله استعمار و استبداد دانست و بیان کرد: در این راستا نخستین تور تاریخی جنبش جنگل نیز دردهم آذرماه امسال به همت مجمع اسلامی فرهنگیان گیلان برگزار که در رسانه ملی نیز منعکس شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار