رئیس حوزه هنری قزوین:
رئیس حوزه هنری استان قزوین گفت: تجربه موفق استان‌های مختلف در توسعه فضاهای فرهنگی به ویژه سینماها و پردیس‌های مرتبط، گویای نیاز روزافزون جامعه به ویژه نسل جوان به فضاهای مربوطه است.
کد خبر: ۵۳۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰ 05 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین در خصوص طرح پردیس سینمایی با حضور رئیس، کارشناسان و مدیر سینما بهمن حوزه هنری قزوین برگزار شد.

رئیس حوزه هنری استان قزوین در این جلسه ضمن توجه ویژه مسؤولان شهری به مقوله فرهنگ و هنر، بر ضرورت ارتقای شاخص‌های فرهنگی شهر تأکید کرد و اظهار داشت: تجربه موفق استان‌های مختلف در توسعه فضاهای فرهنگی به ویژه سینماها و پردیس‌های مرتبط، گویای نیاز روزافزون جامعه به ویژه نسل جوان به فضاهای مربوطه است.

علی هوشمند افزود: قزوین با دارا بودن بیش از 500 هزار نفر جمعیت، نیازمند حداقل یک مجموعه چند منظوره با کاربری‌های مختلف به ویژه فرهنگی است تا خانواده‌ها بتوانند با رجوع به مرکز فوق از امکانات آن بهره‌مند شوند.

وی با اعلام آمادگی این مرکز در خصوص ارائه و اجرای طرح‌های پیشنهادی بر اهمیت حمایت‌های شورای اسلامی شهر قزوین تأکید کرد.

مهدیه‌السادات قافله‌باشی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه توجه به حوزه‌های عمومی به ویژه در عرصه فرهنگ و هنر را لازمه توسعه همه‌جانبه قزوین برشمرد و مطرح کرد: برای تحقق شهری که همه اقشار آن بتوانند از امکانات فرهنگی قابل دسترس برخوردار باشند، باید تلاش مضاعف کرد.

در ادامه ناصر گنجی معاون سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری قزوین، فرج‌الله فصیحی‌رامندی و محسن حق‌شناس اعضای شورای اسلامی شهر قزوین به ارائه نظرات خود پرداختند.

همچنین اسکندر نادری‌پور مدیر سینما بهمن هم گزارش تصویری از وضعیت پردیس‌های سینمایی مراکز استانی حوزه هنری کشور ارائه کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار