رهبر معظم انقلاب اسلامی پیروزی را از آن امت اسلامی دانستند و اظهار داشتند: فلسطین آزاد خواهد شد و ملت فلسطین به پیروزی خواهد رسید.
کد خبر: ۵۳۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 06 December 2017
به گزارش تابناک : رهبر انقلاب صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار سران قوا، مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی در سالروز میلاد پیامبر اعظم (ص) افزودند: اینکه آن‌ها ادعا می ‌کنند می ‌خواهند قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کنند، از عجز و ناتوانی آن‌هاست. در مسئله فلسطین دست آن‌ها بسته است و نمی‌ توانند اهدافشان را پیش ببرند.
به گزارش ایرنا، صبح امروز و در عید بزرگ میلاد باسعادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع)، سران قوا، جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت‌ کننده در اجلاس بین‌ المللی وحدت اسلامی، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
سی و یکمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی از روز سه شنبه با شعار «وحدت و الزامات تمدن نوین اسلامی» و با حضور 500 میهمان خارجی و داخلی گشایش یافت و تا پنجشنبه، 16 آذر در سالن کنفرانس سران کشورهای اسلامی ادامه خواهد داشت.
رهبر انقلاب ادامه دادند: امروز دشمنان و کسانی در مقابل امت اسلامی و راه پیامبر صف کشیده‌اند؛ آمریکا، استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی، مرتجعین و شهوترانان در میان امت اسلامی؛ همه صف کشیده‌اند.
ایشان تصریح کردند: فرعون، امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی و همه دنباله ‌روهای آن‌ها در منطقه هستند که می‌خواهند در منطقه جنگ راه بیندازند که این نقشه آمریکاست. خود دولتمردان آمریکا گفته‌اند که باید در منطقه جنگ راه بیندازیم برای اینکه امنیت رژیم صهیونیستی حفظ شود.
حضرت آیت الله خامنه ای اظهار داشتند: امروز متأسفانه حاکمان و نخبگانی در این منطقه هستند که به ساز آمریکا می‌رقصند؛ هرچه که آمریکا می‌خواهد، علیه اسلام انجام می‌دهند.ما هیچ اختلافی با ملت‌های مسلمان نداریم، ما اهل وحدتیم؛ اما در مقابل این حرکت علاقه‌ مند به وحدت، کسانی هستند که دنبال جنگ هستند و سیاستشان جنگ است. در مقابل اینها ما نصیحت می‌کنیم؛ ما زبانمان زبان نصیحت است؛ بنای ما بنای نصیحت است. عاقبت این کاری که بعضی از دولت‌های منطقه می‌کنند، همان‌طور که در قرآن آمده است، نابودی خودشان است.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار