استاندار خراسان رضوی گفت: تعداد تخت های بیمارستانی این استان در دولت تدبیر و امید نسبت به قبل از آن 30 درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۵۳۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ 06 December 2017
به گزارش تابناک : علیرضا رشیدیان روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از 160 پروژه بهداشتی و درمانی خراسان رضوی افزود: در این دوران بیش از 2 هزار تخت بیمارستانی در استان ایجاد شد و یک هزار و 200 تخت بیمارستانی دیگر نیز در حال ایجاد است. 
وی اظهار کرد: ایجاد یک هزار تخت بیمارستانی در این استان نیز طبق تفاهم نامه های صورت گرفته در حال پیگیری است. 
وی گفت: امید است با اقدامات و تلاشهای صورت گرفته خدمات بهداشتی و درمانی در این استان که منتسب به حضرت امام رضا (ع) است به بهترین نحو ارائه شود. 
استاندار خراسان رضوی افزود: در توسعه زیر ساخت های درمانی استان توجه لازم به مناطق محروم همواره مورد تاکید است. 
وی اظهار کرد: برای احداث 160 پروژه بهداشتی و درمانی که امروز به بهره برداری می رسد، بیش از 133 میلیارد تومان هزینه شده که بیشترین آنها در مناطق محروم و روستایی ساخته شده و نشان دهنده توجه دولت به همه اقشار جامعه است. 
وی گفت: در حوزه بهداشت و درمان فضای بسیار برای کار کردن وجود دارد که مشارکت بخش خصوصی و خیران برای رفع کمبودها در این حوزه نقش بسزایی دارد. 
رشیدیان افزود: سلامت فقط مختص به بهداشت و درمان نیست و داشتن جامعه سالم نیازمند همکاری و همراهی تمام دستگاههای ذیربط است. 
وی اظهار کرد: با وجود پروژه های متعدد بهداشتی و درمانی در استان خراسان رضوی بدهی های این استان به جامعه پزشکی بیشتر از متوسط کشوری آن نیست که امیدواریم با پیگیری ها انجام شده در سالهای بعد وضعیت بهتری از نظر پرداختی به جامعه پزشکی و پرستاری و آزمایشگاهی داشته باشیم. 
ساختمان سپید و 160 پروژه بهداشتی و درمانی استان خراسان رضوی امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید. 





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار