معاون اقتصادی شهردار مشهد؛
معاون اقتصادی شهردار مشهد از امضاء و ارائه لایحه نخستین قرارداد مشارکتی توسط شهردار مشهدمقدس با یک موسسه خیریه جهت احداث پروژه‌ای در حاشیه شهر مشهد خبر داد.
کد خبر: ۵۳۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 07 December 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ رضا خواجه نائینی در زمینه این پروژه اظهار داشت: این قرارداد شامل احداث پروژه مشارکتی علویه با موسسه خیریه مسکن‌سازان اهل بیت توس(ع) است که در راستای حمایت از خانواده‌های محروم و یا دارای معلول با زیربنای 20847 مترمربع و با سرمایه‌گذاری 331 میلیارد ریال با مشارکت شهرداری مشهد طی مدت ٤٢ ماه در بولوار پنجتن احداث خواهد شد.

وی افزود: پروژه علویه مشتمل بر 174 واحد مسکونی و دارای مراکز درمانی و فرهنگی خواهد بود که پس از احداث توسط موسسه خیریه مسکن سازان اهل بیت توس(ع) در اختیار افراد بی‌بضاعت قرار داده خواهد شد.

معاون اقتصادی شهردار و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری مشهد از تامین 74 درصد زمین پروژه و ارائه پروانه رایگان توسط شهرداری مشهد در راستای حمایت از این پروژه خیریه خبر داد و گفت: باتوجه به دستور صریح شهردار مشهدمقدس و رویکرد شورای شهر، شهرداری مشهد از پروژه‌های مشارکتی در راستای حمایت از محرومان استقبال کرده و از هرگونه همراهی دریغ نخواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار