برنامه های روز دانشجو در دانشگاه محقق با برگزاری برنامه های متعدد علمی، فرهنگی و هنری توسط تشکل های دانشجویی متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲ 07 December 2017

به گزارش تابناک اردبیل، همزمانی هفته وحدت با روز دانشجو باعث شد تا دانشگاه محقق متفاوت ترین و در عین حال پرشورترین روز دانشجو را در سال های اخیر تجربه کند.

جشن های مربوط به میلاد پیامبر اکرم(ص) در کنار ویژه برنامه های روز دانشجو که از ابتدای هفته توسط تشکل های دانشجویی برگزار شد هفته ای به یادماندنی برای دانشجویان این دانشگاه  رقم زد.

 

تجلیل از اعضای شورای مرکزی و فعالین تشکل های اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی توسط رئیس دانشگاه و رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اولین برنامه ای بود که به مناسبت روز دانشجو در اولین روز هفته جاری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد و طی آن فعالین تشکلهای دانشجویی دانشگاه مورد تجلیل قرار گرفتند.

رز

کارگاه آموزشی نرم افزارهای کامپیوتری (word,powerpoint,excel, طراحی نشریه و پوستر) برنامه ای با رویکرد علمی بود که توسط جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق به مناسبت روز دانشجو به مدت 3 روز در امفی تئاتر دانشکده علوم انسانی برگزار شد.

نمایشنامه خوانی "کیفر فی المجلس جنایتکاران در حین انجام جرم ضد انقلابی" عنوان برنامه هنری بود که توسط جامعه اسلامی دانشجویان این دانشگاه روی صحنه رفت تا دانشجویان دانشگاه محقق ضمن تجربه کاری نو در عرصه هنر، برنامه ای هنری در قالب تئاتر را به مناسبت روز دانشجو تجربه کنند.

 تریبون آزاد دانشجویی با موضوع" اگر من رئیس دانشگاه بودم" عنوان برنامه های بود که در راستای برنامه های روز دانشجو توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق با حضور پرشور دانشجویان به همراه بیان دغدغه‌های آنان در خصوص مسائل دانشجویی 14 اذرماه در محوطه دانشگاه برگزار شد

 

 پرسش و پاسخ گرم و صمیمی دانشجویی با مسئولین دانشگاه تحت عنوان "بی پرده با مسئولین" دومین برنامه پرچالشی بود که عصر 14 آذرماه  توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق در سالن بصیرت این دانشگاه برگزار شد تا دانشجویان بی پرده با مسئولان دانشگاه خود در خصوص مشکلات و مسائل دانشجویی به گفتگو بنشینند.
فراخوان مسابقه‌ی بزرگ خاطرات دانشجویی سومین برنامه ای است انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق به مناسبت روز دانشجو برگزار می کند تا دانشجویان با مرور خاطرات بهترین دوران زندگی خود تجربه هایی ماندگان برای نشل بعد از خود برجای بگذارند.

نگاهی به جنبش دانشجویی سومین برنامه پرچالش به مناسبت روز دانشجو بود که توسط انجمن امید دانشجویان دانشگاه محقق در عصر سه شنبه 14 اذرماه با سخنرانی علی مطهری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن تربیت بدنی این دانشگاه برگزار شد.

کارگاه تخصصی شیخ تا شعیب با رویکرد صفویه تا ظهور به همراه بازدید از موزه شیخ صفی الدین عنوان برنامه ای بود به مناسبت روز دانشجو توسط بسیج دانشجویی دانشگاه محقق طی سه روز برگزار شد.

مسابقه ایده پردازی "من اگر رئیس دانشگاه بودم" عنوان دومین برنامه ای بود که توسط بسیج دانشجویی به مناسبت روز دانشجو از طریق فضای مجازی برگزار شد تا ایده های دانشجویی برای مدیریت مطلوب تر قسمت های مختلف دانشگاه جمع آوری شود.

 

 

پویش مجازی افسران جنگ نرم تحت عنوان وظیفه یک دانشجو در مقابله با جنگ نرم مسابقه بود که توسط هیأت مکتب الشهدای دانشگاه محقق به مناسبت روز دانشجو برگزار کرد و قرار است به 2 نفر از دانشجویانی که بهترین پاسخ را ارائه دهند  در جلسه هفتگی هیأت جوایز نفیس اهدا شود.

معاونت فرهنگی دانشگاه محقق نیز با اهدای بسته فرهنگی به دانشجویان در محل سلف دانشگاه این روز را به دانشجویان دانشگاه تبریک گفت.

پایان بخش برنامه های روز دانشجو نیز مناظره علمی دانشجویی تحت عنوان "نقش دیپلماسی در حل معضلات کشور" است که باحضور روح اله قالبی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان و مجید محسن پور دبیر انجمن امید دانشجویان دانشگاه  20 آذرماه در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ابصار خبر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار