امام‌جمعه موقت لامرد:آیا فرماندار ما که احترامش می‌کنیم باید در دیدار چنین افرادی باشد؟! من باکسی تعارف ندارم و حرفم را می‌زنم، فرماندار نباید این کار کند و باید استغفار کند و قول دهد که از این به بعد این‌چنین نیست.
کد خبر: ۵۳۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹ 08 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام سید ابوالحسن علوی در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهر لامرد با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ در مورد فلسطین اظهار داشت: ترامپ مانند همیشه نادانی کرد و با این کار خود به سمت پرتگاه نزدیک‌تر شد و گور خودش را به دست خودش کند.

وی افزود: فلسطین سرزمین اسلامی است و ترامپ که هیچ بلکه هیچ قدرتی دیگر نمی‌تواند جلوی آزادی آن را بگیرید.

خطیب موقت جمعه لامرد در مورد برگزاری مراسمات روز دانشجو در لامرد نیز گفت: امروز دانشجویان مستقل و بسیجی هستند و در لامرد نیز مراسم روز دانشجو به‌خوبی برگزار شد و مشکلی وجود نداشت و دانشجویان همچنان غرب‌ستیز باقی‌مانده‌اند و خواهند ماند.

علوی با اشاره به ارائه گزارش عملکرد هفته گذشته سید محسن علوی نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی پس از اقامه نماز جمعه بیان داشت: این گزارش نبود بلکه گزارش آن چیزی است که مردم انتظارات و سؤالاتی که دارند و مرتب می‌پرسند و کسی جوابی نمی‌دهد، جواب آن سؤالات می‌خواهند و قطعاً نماینده در کانال‌های خبری و روزنامه‌های محلی سؤالات مردم را دیده‌اند و مسائلی همچون الحاق فارس به خلیج‌فارس، آلومینیوم جنوب و فرودگاه لامرد لازم است.

وی تصریح کرد: وظیفه مسوُولان است که به مردم گزارش دهند و آقای نماینده هم آمد، گزارش داد، دستشان درد نکند اما آمدن به این معنا است که جواب سؤالات مردم داده شود و آنچه مردم می‌خواهند بداند گفته شود نه اینکه گزارش کلی ارائه شود.

امام‌جمعه موقت لامرد متذکر شد: این‌که از هیات دولت مصوبه گرفته‌شده است، شما می‌دانید مصوبات تصویب می‌شود اما در عمل اتفاق نمی‌افتد و این‌ها کارهای زیادی دارد که به باید در منطقه به ظهور افتد.

علوی اضافه کرد: ما چه‌کار کرده‌ایم، به کجا رسیده‌ایم و در بیرون چه اتفاقی افتاده است، خواسته‌های مردم این است که باید از تریبون نماز جمعه گفته شود و من از ستاد نماز جمعه می‌خواهم که ازاین‌پس سؤالات مردم طبقه‌بندی شود و به مسوُولی که تقاضا ارائه گزارش به مردم می‌کند این سؤالات تحویل دهند و از مردم نیز بخواهیم سؤالات خود را به ستاد تحویل دهند و از مسوُول بخواهیم که جوابگو سؤالات مردم باشد.

وی ابراز داشت: حتی بنده که در این جایگاه قرار دارم گاهی متوجه نشدم که چند میلیارد برای کجا بوده است و نتیجه‌اش چه بوده است که نتیجه آن برای مردم مهم است وگرنه اینکه چیزهای کلی گفته شود و رد شویم این احتیاجی نیست و به خودمان هم زحمت ندهیم که یک ساعت بیشتر وقت مردم بگیریم.

علوی ادامه داد: از این به بعد مسوُولی که می‌خواهد گزارش دهد می‌بایست جواب سؤالات را به مردم به‌طور جزئی و درست ارائه دهد.

امام‌جمعه موقت لامرد در ادامه سخنان خود به موضوع کنسرت نیز اشاره کرد و گفت: ما انسانی نیستیم که با چیزی به‌طور مطلق مخالف باشیم هر چیزی خوب و بد دارد، شما به یاد دارید که سرود آقای گلریز چه قدر جالب بود و چه قدر مردم جلب جبهه‌ها شدند و این سرود واقعاً ارزش دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر کمک شود و موسیقی آورده شود و جوانان در یک سالن جمع کنیم، خوب جوان هم غریزه دارد و گناهی هم ندارد و افراد به‌صورت مختلط باشند و بعد بگوییم که نه صندلی‌ها جدا بوده است و این‌طرف و آن‌طرف بوده‌اند.

علوی ادامه داد: امروز جوانان ما باید در مجالسی شرکت کنند که معنویت‌شان بالا برود.

وی به حضور و فعالیت برخی عناصر فتنه 88 در شهرستان لامرد در ماه‌های گذشته نیز اشاره کرد و متذکر شد: شخصیت‌هایی که تهران‌نشین هستند و در فتنه 88 فعال بودند و هنوز هم دنبال می‌کنند و اعلام می‌کنند که باید چنین شود و باید چنان شود چه از جان مردم این شهرستان کوچک می‌خواهند.

امام‌جمعه موقت لامرد خاطرنشان کرد: آیا فرماندار ما که احترامش می‌کنیم باید در دیدار چنین افرادی باشد؟! من باکسی تعارف ندارم و حرفم را می‌زنم، فرماندار نباید این کار کند و باید استغفار کند و قول دهد که از این به بعد این‌چنین نیست.

علوی بیان داشت: من این اخطار به همه مسوُولانی می‌دهم که ما ساکت نمی‌نشینیم و در هرجایی که باشیم حتماً تذکر می‌دهیم و فریادمان به گوش همه می‌رسانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار