امام جمعه اقلید:رؤسای جمهور آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، رژیم صهیونیستی و... در هر مصاحبه‌ای بحث‌ها و بهانه‌هایی چون تروریست بودن ملت ایران، دخالت جمهوری اسلامی در منطقه، حزب‌الله مقاومت، موشک‌های بالستیک و سیستم دفاعی ایران، قدرت هسته‌ای شدن، ناامن کردن منطقه توسط ایران، اسلام هراسی، حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران، زندانیان سیاسی و... را پیش می‌کشند یادآور شد: هدف آن‌ها از این بحث‌ها محدود کردن و بایکوت ما و یکدست کردن دنیا علیه ایران است.
کد خبر: ۵۳۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶ 08 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به آزادی عراق و سوریه از اسارت داعش آمریکایی، صهیونیستی، سعودی و...اظهار داشت: این پیروزی تحت فرماندهی افسر رشید ایران اسلامی نشان از قدرت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد که بساط کفر و نفاق و اسلام آمریکایی را جمع کرد.

وی به دفاع مقدس، پیروزی انقلاب اسلامی، خنثی‌سازی ترور و بمب‌گذاری‌ها و... اشاره کرد و گفت: دشمن این قبیل شکست‌ها را بارها تجربه کرد اما دست‌بردار نیست و همیشه با جنگ و ترور، شبیخون و غارت فرهنگی، رواج مواد مخدر، مشروبات الکلی، جنگ بیولوژیک و... به دنبال ضربه زدن به ملت‌های دیگر هستند که به لطف خداوند این حوادث به صورت دیگری رقم می‌خورد.

طالبی تصریح کرد: باید با وحدت و انسجام در زیر سایه رهبری، در مقابل آن‌ها ایستادگی کنیم و بر آن‌ها فائق آییم.

امام جمعه اقلید با اشاره به روسیاهی آن‌ها در پس گرفتن استعفای سعد حریری نخست‌وزیر لبنان تصریح کرد: همان‌گونه که سرمایه‌های فکری و انبار سلاح‌هایشان در جریان تصرف عراق و سوریه بر باد رفت، به مدد خداوند متعال در سایر نقاط دنیا نیز به فنا می‌رود.

وی به حکم رئیس‌جمهور آمریکا در جابجایی سفارت کشورش در فلسطین اشغالی به بیت‌المقدس اشاره کرد و بیان داشت: ترامپ با خیال خام خود تصورش بر این است که با این کار می‌تواند به رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی قوام و دوام بخشد اما این رژیم غاصب بر لب پرتگاهی قرارگرفته است که در حال فروافتادن بوده و کارش تمام است و دیگر از دست مرده‌شورانی چون آمریکایی‌ها کاری ساخته نیست و تنفس مصنوعی دادن به این مرده فایده ندارد.

خطیب جمعه اقلید تأکید کرد: متصدیان فرهنگی کشور دقت کنند و سیاسیون بدانند که حرکت‌های شبیخون گونه در سطح کشور به اشکال و نام‌های مختلف ازجمله سند 2030، کنوانسیون زنان، ورود هنرپیشه‌ها از فلان کشور و... در سیستم‌های کشوری شکل گرفته و در حال نفوذ است.

طالبی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و... باید بیدارتر از گذشته باشند و در مقابل اتاق فکرهای دشمن هوشیار و مقتدر ایستادگی کنند.

وی با اشاره به اینکه رؤسای جمهور آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، رژیم صهیونیستی و... در هر مصاحبه‌ای بحث‌ها و بهانه‌هایی چون تروریست بودن ملت ایران، دخالت جمهوری اسلامی در منطقه، حزب‌الله مقاومت، موشک‌های بالستیک و سیستم دفاعی ایران، قدرت هسته‌ای شدن، ناامن کردن منطقه توسط ایران، اسلام هراسی، حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران، زندانیان سیاسی و... را پیش می‌کشند یادآور شد: هدف آن‌ها از این بحث‌ها محدود کردن و بایکوت ما و یکدست کردن دنیا علیه ایران است.

امام جمعه اقلید افزود: به حمدالله و به برکت فرماندهی لایق کل قوا، نیروهای مسلح ما کارهای خوبی انجام داده و پیشرفت‌های چشم‌گیری کسب و ما را به‌اندازه لازم در دفاع، غنی و بی‌نیاز کردند، که اگر آن به دست دولت‌هایمان بود اکنون چهار سلاح سبک هم نداشتیم.

خطیب جمعه اقلید به استناد فرمایش مقام معظم رهبری گفت: اقتصاد قوی و مقاوم، علم و دانش پیشرفته و روزافزون و حفظ روحیه انقلابی گری در مردم به ویژه جوانان می‌تواند کشور را حفظ و دشمن را مأیوس کند.

 در پایان نماز جمعه این هفته اقلید مردم این شهر در راستای اعتراض به تصمیم جاهلانه و سخنان نابخردانه رئیس‌جمهور آمریکا در زمینه اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، در تجمعی اعتراض‌آمیز فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار