مشاور وزیر بهداشت در امور ایثارگران ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی یزد سال گذشته میزبان برگزاری این کنگره بود که با حضور وزیر بهداشت در این استان برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۷ 09 December 2017
مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور شاهد و ایثارگران گفت: کنگره کشوری گرامیداشت روز شهید امسال در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا؛ سید محمد هادی موسوی در نشست هماهنگی برگزاری کنگره کشوری گرامیداشت روز شهید در دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: 22 اسفند در تقویم ملی ایران به عنوان روز شهید نامگذاری شده است و هر سال این مراسم در سراسر کشور گرامی داشته می شود.

وی یادآوری کرد: با پیشنهاد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سال 93 برگزاری کنگره کشوری گرامیداشت روز شهید در دستور کار قرار گرفت و این آئین سال های 93 و 94 در وزارتخانه برگزار شد.

مشاور وزیر بهداشت در امور ایثارگران ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی یزد سال گذشته میزبان برگزاری این کنگره بود که با حضور وزیر بهداشت در این استان برگزار شد.

موسوی افزود: امسال با پیشنهاد و اعلام آمادگی رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، میزبانی این کنگره کشوری از سوی وزارت بهداشت و درمان به این دانشگاه واگذار شده است.

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز گفت: با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی همدان تا کنون میزبان کنگره‌های متعدد بوده است برای برگزاری این کنگره کشوری نیز آمادگی همه جانبه دارد.

دکتر رشید حیدری‌ مقدم، تشکیل کمیته های اجرایی و اطلاع رسانی، برگزاری جلسات هفتگی، طراحی پوستر و کارت دعوت و کتاب، نصب بنرهای مرتبط در سطح شهر، برپا کردن نمایشگاه جبهه و جنگ، راه‌اندازی سامانه پیامکی را از برنامه های دانشگاه برای برگزاری این کنگره مطرح کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار