نزدیک به سه ماه از تصمیم وزارت کشور برای تغییر استاندار ایلام می گذرد ،تصمیمی که تمامی حواشی و مخالفتهای هواداران محمدرضا مروارید استاندار پیشین ایلام نتوانست کمترین تاثیری بر روند آن گذاشته تا مسئولین وزارت کشور را مجاب به ابقای وی در سمت استانداری ایلام نماید.
کد خبر: ۵۳۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵ 08 December 2017
تابناک ایلام ::نزدیک به سه ماه از تصمیم وزارت کشور برای تغییر استاندار ایلام می گذرد ،تصمیمی که تمامی حواشی و مخالفتهای هواداران محمدرضا مروارید استاندار پیشین ایلام نتوانست کمترین تاثیری بر روند آن گذاشته تا مسئولین  وزارت کشور را مجاب به ابقای وی در سمت استانداری ایلام نماید.
 
موضوعی که بر همگان روشن بوده و هرگز  قابل کتمان کردن نیست ،میزان محبوبیت ونفوذ مروارید  در بین بخش قابل توجهی از مردم ، سیاسیون وشبکه های اجتماعی بوده وهست  .
 
شاید همین موضوع در کنار دلهره های بخش قابل توجهی از مدیران محلی که به واسطه مروارید ایلام به مقام وپستی   رسیده بودند، به عاملی برای ایجاد کمپین های " مروارید بمان " یا سایر کمپین های حمایتی برای ابقای وی مبدل شد .
 
کمپین هایی که شدت و حدت مطالب بکار رفته در آن از یک فعالیت اجتماعی ورسانه ای فراتر وعملا استان را در معرض یک نزاع سیاسی واجتماعی و دودستگی تمام عیاری قرار داده بود.
 
به هرحال با تمام این حواشی ،وزارت کشور " در نیمه اول مهرماه اخیر " قاسم سلیمانی دشتکی " را به عنوان استاندار ایلام منصوب واز خداحافظی " محمدرضا مروارید" از دیار وزادگاهش "ایلام " نزدیک به سه ماه می گذرد.اما امروز "جمعه 17آذر ماه" کنگره حزب کارگزاران سازندگی در استان بهانه ای شد تا باردیگر " مروارید " در  استان خود  حضور یافته  ،تاضمن شرکت وسخنرانی دراین کنگره سیاسی ،فرصتی یابد  تا یکبار دیگر در اتاق کارسابقش در استانداری ایلام  قدم گذارد.
 
اگر چه استاندار فعلی ایلام ،با قدرت تمام  به  درو کردن  نیروهای چیده شده توسط محمدرضا مروارید در  بدنه استانداری مشغول است و اقدامات اخیر وی نظیر ابلاغ پایان ماموریت بخشداران وفرمانداران مامور را نیز می توان دراین راستا قلمداد کرد ،اما سلیمانی دشتکی در کانال تلگرامی خود این دیدار را همدلی وهمفکری در راستای توسعه استان عنوان کرده است.
 
درکنار همفکری های صورت گرفته برای یافتن راهی بهتر در راستای تسریع در روند توسعه استان دراین دیدار ،خبرهای واصله حکایت از یک پادرمیانی وبه اصطلاح معروف " سفارش" از سوی مروارید به استاندار  فعلی نیز حکایت دارد . بر همین اساس مرواید با معرفی بخشدارمرکزی چرداول و مدیرعامل سازمان  همیاری شهرداریها  به استاندار فعلی ایلام ،از وی درخواست نموده  تا به صورت  ویژه هوای این دونفر را داشته باشد!
 
هرچند این دوگزینه از سیاسیون پرتلاش و نیروهای مجرب و کارآمد استان در زمینه مدیریت محسوب شده وباید مراقبت نمود تا  فدای  بازیهای سیاسی وباندی نشوند ،اما درحالی که  دوشادوش  این دو، افراد زیادی به مروارید وفادار و با چشمانی گریان تا پای پلکان هواپیما وی رابدرقه نمودند ،اینک چرا این دو به چشم مروارید آمده اند  ، سوالیست  که البته لزومی به پاسخگویی از سوی استاندار محبوب ومردمی پیشین ایلام به آن  احساس نمی شود!/م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار