مدیر موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداری‌های استان خراسان رضوی از برگزاری 51 هزار ساعت دوره آموزشی برای پرسنل شهرداری مشهد مقدس در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۳۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 10 December 2017
به گزارش تابناک : سید مصطفی رضوی در جریان بازدید از هجدهمین نمایشگاه فناوری و پژوهش استان خراسان رضوی که در محل نمایشگاه بین المللی مشهد در حال برگزاری است، اظهار کرد: همکاری این مجموعه با شهرداری مشهد بیشتر در حوزه مباحث آموزشی است و با این حال قراردادهای مختلف پژوهشی و مستندسازی نیز تاکنون با این نهاد منعقد شده است.
وی با اشاره به حضور در این نمایشگاه، تعدادی از دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های خصوصی، موسسات آموزش عالی، مراکز علمی کاربردی، دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌های مختلف در این نمایشگاه، افزود: در این نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناورانه و فن بازار استان خراسان رضوی در قالب 400 غرفه و در فضایی به مساحت 9 هزار متر مربع در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار دارد که فرصت مناسبی را ایجاد می‌کند.
مدیر موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداری‌های استان خراسان رضوی ادامه داد: این مرکز با حضور در نمایشگاه هفته پژوهش ضمن ارائه دستاوردهای علمی، پژوهشی حوزه مدیریت شهری، تلاش دارد معرفی مطلوبی به علاقه‌مندان به رشته‌های تحصیلی و فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه حوزه شهری داشته باشد.
رضوی ضمن دعوت از کلیه مدیران شهری استان برای بازدید از خدمات پژوهشی و دستاوردهای تحقیقاتی و فناورانه موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداری‌های استان بیان کرد: غرفه موسسه تا روز دوشنبه ۲۰ آذر ماه از ساعت۱۰ الی ۱۹ در سالن فردوسی نمایشگاه مشهد دایر خواهد بود.
 





منبع : شهرفردا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار