یک فعال فرهنگی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر جهاد کبیر و لزوم روشنگری در جامعه، گفت: نشستی با موضوع مدیریت کارآمد علوی در چالش‌های کشوری و منطقه‌ای در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 10 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حجت الاسلام محمدسعید یاوری ، اظهار داشت: حسن عباسی در نشست تحلیلی تبیینی خط امام در کرمانشاه با موضوع‌«مدیریت کارآمد علوی در چالش‌های کشوری و منطقه‌ای» به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

مدیر این نشست با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر جهاد کبیر و لزوم روشنگری در جامعه، ادامه داد: وظیفه هر فرد انقلابی است که در راستای تبیین حقایق انقلاب اسلامی و روشنگری درباره مسایل اساسی ایران اسلامی گام بردارد.

وی با توجه به هجمه دشمنان به رهبری و نهاد‌های وابسته به ایشان، تبیین کارآمدی مدیریت مقام معظم رهبری را ضروری دانست و تصریح کرد: شناخت و به کارگیری اصول و سبک مدیریتی امام خامنه‌ای به عنوان یک الگوی مناسب، برای سایر مسؤولان در مواجه به مشکلات راهگشا است.

این فعال فرهنگی اضافه کرد: در همین راستا روز سه‌شنبه، 21 آذر 96 همایش بزرگ تحلیلی تبیینی با سخنرانی حسن عباسی و با موضوع«مدیریت کارآمد علوی در چالش‌های کشوری و منطقه‌ای» در نظر گرفته شده است که از ساعت 17:30 در سالن همایش‌های مجتمع بعثت شهر کرمانشاه آغاز می‌شود.

گفتنی است، حسن عباسی عهده‌دار ریاست اندیشکده یقین و مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار