کد خبر: ۵۳۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 11 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»شهردار بافق با اشاره به عملیات مرمت خانه‌ای قدیمی برای ساخت فرهنگسرای شهرداری بافق، ابراز اميدواري كرد كه اين طرح تا پایان سالجاری آماده بهره‌برداری شود.«سیدعلی نوروززاده» در حاشیه بازدید از اين طرح گفت: تملک یک خانه با قدمتی بیش از 250 سال در بافت قدیمی شهر برای استفاده به عنوان فرهنگسرای شهرداری، یکی از گام‌هایی است که برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان هنرمند برداشته شده است .

وی در مورد ویژگی‌های ساختمانی این محل، تصریح کرد: فضای این فرهنگسرا دارای 17 اتاق، حیاط مرکزی، بادگیر و ورودی هشتی است که بهسازی آن با پیش بینی اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در دست اجراست .

شهردار بافق با بيان اين كه این مکان فرهنگی  با 450 مترمربع در دو طبقه در حال مرمت و بهسازی است، خاطرنشان کرد: عملیات مرمت این بنا با حمایت فرمانداری و نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان بافق در دست اجراست و تا پایان سال‌جاری به بهره برداری میرسد .

«سید محمد باقی زاده»رئیس شورای شهر بافق نیز در بخشی از سخنان خود در رابطه با ساخت این فرهنگسرا گفت: سیاست‌های شورا و شهرداری بر این است که فرهنگسراهایی در نقاط مختلف شهر ایجاد شود .

وي افزود: ایجاد این فرهنگسرا علاوه بر حفظ بافت قدیمی شهر، به حمایت از قشر هنرمند در نشر آثار خود در این مکان منجر خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار