در مسابقات قهرمانی الیت‌ کیک‌بوکسینگ ایران
رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین از برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی الیت‌ کیک‌بوکسینگ ایران در شهرستان بویین‌زهرا خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات فایترهای شرکت‌کننده با هم به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۵۳۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 12 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، افشین هادی‌چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی الیت‌ کیک‌بوکسینگ ایران جام گرامیداشت شهیدان الیاس چگینی و حسن جعفری در شهرستان بویین‌زهرا خبر داد و اظهار داشت: در این زمینه طی روز گذشته جلسه هماهنگی برگزاری این دوره از رقابت‌ها با حضور علی رحمانی فرماندار این شهرستان، محمدرضا عباسی رئیس هیأت رزمی و جمعی از مسؤولان شهرستان بویین‌زهرا برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات فایترهای شرکت‌کننده، در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در اوزان مختلف به مدت دو روز(پنج‌شنبه و جمعه) 23 و24 آذر ماه سال جاری در سالن تختی شهرستان بویین‌زهرا با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین اضافه کرد: مدال‌های قهرمانی این مسابقات با آرم فدراسیون رزمی و سبک الیت کیک‌بوکسینگ طراحی شده که در پایان مسابقات به برندگان اهدا می‌شود.

گفتنی است، این مسابقات با حضور مستر اردشیر داوطلب، رئیس و بنیانگذار سبک الیت کیک‌بوکسینگ برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار