کد خبر: ۵۳۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ 12 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»داستان خاطره‌انگیز «قصه علیمردان خان» به کارگردانی «شاهپور زمانیان» از پیشکسوتان عرصه تئاتر استان یزد در تالار فرهنگ اردکان به اجرا در خواهد آمد .

«نسرین سبحان» سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان گفت: نمایش شاد و موزیکال «قصه علیمردان خان»، از روز پنجشنبه ٢٣ آذرماه در تالار فرهنگ به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود .

وی با اشاره به این که، این نمایش برگرفته از قصه‌ای خاطره‌انگیز است که تقریباً همه با آن آشنا هستند، تصریح کرد: اجرای نمایش «قصه علیمردان خان» به صورت تلفیقی از متن، موسیقی فولکلور و بازی‌خوانی خواهد بود که به نسبت اجرای گذشته همین نمایش در کشور تغییراتی در ساختار کمدی خود خواهد داشت .

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان تاکید کرد: محمدمهدی شیری، محمدرضا مهدیزاده، سیدمهدی طبایی، مجتبی ثقفی، شاهپورزمانیان، سیدحسین میرجعفری، علی خادم الحسینی، مرجان بهرمن، منیره سادات طبایی، فاطمه اعرابی، عزت رفیعی و پریا طهماسبی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند .

وی در خصوص سایر عوامل این اثر هنری، گفت: محمدصادقیان و افسانه زمانیان قصه‌گویی اثر علیمردان خان را برعهده دارند که به کارگردانی شاهپور زمانیان، محمدرضامهدیزاده(دستیار کارگردان)، شهره پناهی (منشی صحنه) این تئاتر نوستالژی به اجرا در خواهد آمد .

سبحان خاطرنشان کرد: موسیقی این تئاتر به صورت زنده توسط ارشیا قاضی، یاسین مهدیزاده و علی هاتفی نوجوانان گروه موسیقی بیداد اردکان نواخته خواهد شد .

گفتنی است، نمایش «قصه علیمردان خان» از ساعت ۱٨:٣۰ روز پنجشنبه ٢٣ آذرماه در تالار فرهنگ اردکان به روی صحنه می‌رود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار