مسؤول بسیج سازندگی استان کرمانشاه از شرکت 10 هزار کرمانشاهی در اردوهای جهادی و محرومیت‌زدایی خبر داد و گفت: 4 میلیارد تومان در سال‌جاری برای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی استان اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۵۳۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ 12 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ، همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و شکوه هجرت پیش از ظهر امروز با حضور جمع کثیری از بسیجیان در سالن همایش شهید قهاری مجتمع بعثت برگزار شد.

حسین قبادی‌بصیری در این مراسم، اظهار داشت: فعالیت بسیج سازندگی در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

مسؤول بسیج سازندگی استان کرمانشاه ادامه داد: 4 میلیارد تومان در سال‌جاری برای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی استان اختصاص داده شده که در حدود 50 درصد آن تاکنون جذب شده است.

وی افزود: بسیج سازندگی استان در راستای حرفه‌آموزی توانسته در سال‌جاری 3 هزار و 600 نفر را در رشته‌های مختلف کشاورزی، صنایع دستی، پرورش ماهی، زنبورعسل و... آموزش دهد.

قبادی‌بصیر از شرکت 10 هزار کرمانشاهی در اردوهای جهادی و محرومیت‌زدایی خبر داد و افزود: بیش از 2 میلیارد تومان در راستای محرومیت‌زدایی  برای سال‌جاری در نظر گرفته شده که نیمی از آن تا‌کنون محقق شده است.

 به گفته این مسؤول، 20 میلیارد تومان برای اجرای 162 پروژه در استان در طول سال‌ آینده تعریف شده است.

گفتنی است، در پایان مراسم از جانشین بسیج دانشجویی استان(علی‌محمد فاطمیان)، سه نفر از گروه جهادی و سه نفر از اقتصاد مقاومتی تقدیر شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار