طی مراسمی نخستین نمایشگاه تخصصی کمپینگ، آفرود و کوهنوردی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از ورزش‌دوستان، علاقمندان و دیگر مسؤولان استانی افتتاح شد.
کد خبر: ۵۳۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 13 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، طی مراسمی نخستین نمایشگاه تخصصی کمپینگ، آفرود و کوهنوردی با حضور علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان، جمعی از ورزش‌دوستان، علاقمندان و دیگر مسؤولان استانی امشب در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی قزوین افتتاح شد.

این نمایشگاه از 15 تا 20 به مدت چهار روز، صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از 15 تا 20 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان دایر بوده و برای عموم علاقمندان و ورزش‌دوستان آزاد است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با اشاره به ظرفیت استان در تمام عرصه‌ها به ویژه بخش گردشگری اظهار داشت: برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی کمپینگ، آفرود و کوهنوردی می‌تواند جوانان و ورزش‌دوستان را با آخرین دستاوردهای تکنولوژی آشنا کند.

هادی طاهرخانی ادامه داد: ورزش یکی از مهم‌ترین شاخه‌های گردشگری است چراکه زمینه جذب گردشگر و سرمایه‌گذار را در استان توسعه می‌دهد.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه ورزش‌دوستان و جوانان می‌توانند با ابزارهای ورزش آفرود و کوهنوردی آشنا شوند که در این خصوص بیش از 43 مشارکت‌کننده در نمایشگاه فوق آخرین دستاوردهای خود را به معرض دید علاقمندان گذاشته‌اند.

گفتنی است، در نخستین نمایشگاه تخصصی کمپینگ، آفرود و کوهنوردی، خودروهای کمپی، وسایل کمپینگ و چادرهای اقامتی در کوهستان و طبیعت، حوزه‌های تولید تجهیزات آفرود به نمایش گذاشته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار