معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم با بیان اینکه استان قم یک استان مهاجرپذیر است گفت: آمار طلاق در استان، وضعیت مطلوبی ندارد.
کد خبر: ۵۳۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 13 December 2017
به گزارش تابناک قم، احد جمالی با اشاره به وضعیت طلاق در استان قم اظهار کرد: وضعیت آمار طلاق در این استان، وضعیت مطلوبی نیست، این در حالی است که استان قم باید در رتبه‌های آخر طلاق در کشور باشد.

وی ادامه داد: استان قم یک استان مهاجرپذیر است و مهاجرت زیاد موجب گسیختگی اجتماعی در یک جامعه می‌شود و یکی از تبعات این مساله افزایش آمار طلاق است. استان‌هایی همچون سیستان و بلوچستان و کهگیلویه و بویراحمد که بافت اجتماعی خود را حفظ کردند و از هم گسیختگی اجتماعی ندارند، جزو آخرین رتبه‌های طلاق در کشور هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم افزود: باید مساله افزایش آمار طلاق در استان در کارگروه فرهنگی و اجتماعی قم با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف مورد بررسی قرار بگیرد، البته استانداری، دادگستری، مراکز مشاوره، آموزش و پرورش، بهزیستی و حوزه علمیه اقداماتی را برای کاهش آمار طلاق در استان قم داشتند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌ها برای کاهش آمار طلاق تا زمانی که به نتیجه برسد، زمان بر است، خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آمار طلاق در استان قم مطلوب نیست و باید کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان بررسی جامعی در زمینه آمار اعلام شده در این خصوص داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار