رئیس شورای شهر دیر با تاکید بر تسریع تکمیل پروژه‌های عمران شهری گفت: جاده وفاق که فاصله دو شهر ساحلی دیر و کنگان را کاهش می‌دهد با رویکرد ایجاد محور گردشگری اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۳۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 13 December 2017
عبدالعزیز نصاریوسفی صبح امروز در نشست بررسی طرح‌های عمران شهری در دیر با اشاره به اینکه تحقق مطالبات مردم در اولویت برنامه‌های شورای شهر دیر قرار دارد اظهار داشت: آسفالت کوچه‌ها ومعابر، تکمیل پروژه‌های عمران شهری، توسعه فضاهای سبز و بوستان‌های تفریحی از برنامه‌های مهم شهر دیر است.

وی از اجرایی شدن طرح جاده وفاق در شهرستان دیر خبرداد و تصریح کرد: با رویکرد ایجاد محور گردشگری ساحلی ، جاده وفاق بین دو شهر ساحلی دیر و کنگان ساخته می‌شود.

رئیس شورای شهر دیر با تاکید بر نقش مهم  ساخت جاده وفاق در کاهش فاصله دو شهر ساحلی افزود: ساخت جاده وفاق که سبب فراهم شدن توسعه زیرساخت‌های توریستی و گردشگری می‌شود فاصله دو شهر ساحلی دیر و کنگان را کاهش می‌دهد.

یوسفی، از برگزاری مناقصه ساخت پروژه جاده وفاق خبرداد و تصریح کرد: این پروژه با توجه به تعیین دقیق مسیر و تعیین برآورد هزینه‌ها، برای ساخت آن مناقصه  انتخاب پیمانکار برگزار شده است.

وی، از تکمیل درمانگاه تخصصی جمعیت هلال احمر دیر خبرداد و گفت: ساخت اسکله تفریحی دیر از دیگر مطالبات مردم دیر است که در این راستا نیاز به 10 میلیارد ریال اعتبار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار