عضو بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد انتقاد کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- عضو بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد گفت: در دانشگاه معاون سیاسی نمی‌خواهیم، معاون فرهنگی می‌خواهیم، در این دانشگاه با کمال تاسف هشت سال جنگ تحمیلی و شهدا را زیر سؤال بردند و معاون به اصطلاح فرهنگی سکوت می‌کند.
کد خبر: ۵۳۷۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 13 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- علی خطیبی در آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهرکرد اظهار کرد: جا دارد یادی کنیم از شهدای روز دانشجو، شهدایی که قربانی شدند تا امروز در میان خواب فرهنگی مسؤولان دانشگاهی عمدا یا سهوا به پایکوبی و رقاصی پرداخته شود.
وی با اشاره به اینکه جنبش دانشجویی در کشور و در تاریخ ثبت شده همیشه ضد استکباری، ضد سلطه، ضد اختلاف و به شدت عدالت‌خواه است، افزود: ساختمان‌های نیمه‌کاره‌ای در دانشگاه شهرکرد وجود دارد که نمی‌توان بی‌تفاوت از کنار آن‌ها گذشت بنابراین این سؤال مطرح می‌شود که آیا دانشگاه شهرکرد هزینه عمرانی و طرح تکمیلی واجب‌تر نداشت که 2 میلیارد تومان صرف احداث سردر آن شده است؟ مگر دانشگاه‌های بزرگ با سردرشان بزرگ شدند.
عضو بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه رویای ارتباط صنعت و دانشگاه تعبیر نشد که نشد و با این همت دولتمردان هم تعبیر نمی‌شود، ادامه داد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای تحقق اقتصاد مقاومتی چه اقدام و عملی انجام داده است؟ چرا فکری به حال اقتصاد و معیشت مردم نمی‌شود؟
خطیبی با طرح این پرسش که آیا از آمار بیکاری خصوصا در بین تحصیل‌کردگان با خبر هستید؟ عنوان داشت: با کمال تاسف چهارمحال و بختیاری با نرخ 20.2 درصد بیکارترین استان کشور است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: مرکز رشد دانشگاه شهرکرد که جز اموال این دانشگاه است را بازگردانید.
عضو بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد اضافه کرد: از مشکل آب در چهارمحال و بختیاری هم بگوییم چراکه معتقدیم دانشگاه می‌تواند متحرک جامعه باشد، چرا به مسئله آب سیاسی نگاه می‌کنید؟ از وزارت نیرو انتظار می‌رود به صورت کاملا تخصصی و علمی به این مطلب ورود پیدا کند تا حق مردم مظلوم این استان محقق شود.
خطیبی از بیمار بودن اوضاع فرهنگی و دخالت سیاسیون مریض‌الحال در دانشگاه گله کرد و گفت: چرا از خارج از دانشگاه باید برای آن تصمیم بگیرند در حال که دانشگاهیان خود در جامعه اثرگذار هستند.
وی افزود: دانشگاه نباید جولانگاه احزاب سیاسیرخاص باشد و نباید اجازه ورود بیماران سیاسی استان را به دانشگاه داد، نمی‌دانم چقدر حضور در ستاد انتخاباتی بعضی کاندیداها برای استخدام‌ها و گرفتن پست موثر است اما می‌دانم هستند استعدادهایی که قلبشان برای علم و صنعت می‌طپد.
عضو بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد خاطرنشان کرد: در دانشگاه معاون سیاسی نمی‌خواهیم، معاون فرهنگی می‌خواهیم، در این دانشگاه با کمال تاسف هشت سال جنگ تحمیلی و شهدا را زیر سؤال بردند و معاون به اصطلاح فرهنگی سکوت می‌کند.
وی ادامه داد: دانشجویان عدالتی از جنس برابری و مساوات می‌خواهند، عدالتی که بر مبنای حمایت از یک حزب خاص نباشد، رئیس جمهور منتخب نقد دولت و دولتمردان را نعمت دانستند که باید در برابر آن با نهایت تواضع سر فرود آورد در حالی که وی همین منتقدان را مخالفان دولت می‌داند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار