مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: 230 مربی در 502 کلاس حفظ در سطح استان وظیفه آموزش حافظان قرآن را برعهده دارند.
کد خبر: ۵۳۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ 13 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حجت الاسلام آیت عباسیان در جلسه ستاد هماهنگی اجرای آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که پیش از ظهر امروز در محل اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت:  این آزمون در چهار رشته
 برگزارمی‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه زمان نام‌نویسی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم را از 18 آذرماه تا 20 دی‌ماه اعلام کرد و گفت: آزمون سراسری امسال در  چهار رشته، حفظ، مفاهیم قرآن، معارف اهل بیت‌(ع) و انس با قرآن برگزار می‌شود.

وی به طرح حافظ قرآن با عنایت مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: شازمان اوقاف طرح تربیت یک‌میلیون نفر را طی چهار سال در دستور کار دارد.

عباسیان از شرکت 58 هزار نفر در طرح حافظان قرآن خبر داد و گفت: 230 مربی در 502 کلاس حفظ در سطح استان وظیفه آموزش حافظان قرآن را برعهده دارند.

این مسؤول به ادغام آزمون قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف اشاره و بیان کرد: هر سال شرکتکنندگان بسیاری را داریم که در پایان  از برگزیدگان  تجلیل می‌شود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار