جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: از صبح امروز تا‌کنون، 102 مرکز تهیه و توزیع مواد مخدر در حاشیه شهر مشهد پلمب شده‌اند.
کد خبر: ۵۳۸۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ 13 December 2017
به گزارش تابناک : مهدی خدابخشی اظهار کرد: با شناسایی تعداد زیادی پاتوق و مراکز تهیه و توزیع موادمخدر در منطقه شهرک شهید رجایی مشهد، از صبح امروز طرح مقابله با این افراد آغاز شد و تا‌کنون 102 مرکز تهیه و توزیع مواد مخدر در حاشیه شهر مشهد پلمب شده‌اند.

وی اضافه کرد: این طرح بزرگ با همکاری نیروهای بسیج، یگان امداد نیروی انتظامی و ماموران ستاد مبارزه با موادمخدر اجرا شد، این مراکز که پیشتر از سوی عوامل انتظامی شناسایی و به دادسرا معرفی شده بودند، پس از دریافت چند نوبت اخطاریه برای تخلیه، امروز پلمب شدند.

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد با اشاره به اینکه در این طرح متأسفانه مراکزی که پیشتر پلمب شده بودند نیز فعالیت خود را از سر گرفته بودند، بیان کرد: دستگاه قضا با افرادی که بخواهند با فک پلمب دوباره رفتار پرخطر گذشته خود را از سر بگیرند به شدت برخورد می‌کند.

خدابخشی ادامه داد: امروز عرصه برای قاچاقچیان موادمخدر و تهیه و توزیع کنندگان آن در مشهد سخت شده و دستگاه قضا به صورت جدی این طرح را ادامه می‌دهد.

وی در خصوص مراکزی که راساً اقدام به فک پلمب کنند، بیان کرد: تدابیر بسیار سختی برای چنین مواردی گرفته شده و این افراد به زودی متوجه این عمل غیرقانونی خود می‌شوند.

 




منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار