استاندار قم:
استاندار قم در جلسه بررسی و رفع موانع فرودگاه قم اظهار داشت: شرایط الحاق پروژه فرودگاه قم به منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان فراهم شده است.
کد خبر: ۵۳۸۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶ 13 December 2017
به گزارش تابناک قم، جلسه بررسی و رفع موانع فرودگاه قم به ریاست سید مهدی صادقی، استاندار قم برگزار شد.

استاندار قم در این جلسه ضمن تأکید بر ضرورت شناسایی و احصاء موانع موجود در اجرای پروژه فرودگاه قم، گفت: همه دستگاه‌های استان برای تأمین زیرساخت‌ها و منابع لازم برای تکمیل و بهره‌برداری از فرودگاه قم بسیج شده‌اند.

وی با اشاره به آمادگی استان برای جذب سرمایه گذار جهت اجرای این طرح، افزود: تنها متقاضیان ذیصلاحی که اهلیت لازم و توان مالی مناسب برای اجرای پروژه فرودگاه را داشته باشند برای اجرای پروژه انتخاب خواهند شد.

صادقی با اشاره به فراهم شدن شرایط الحاق منفصل پروژه فرودگاه قم به منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان اضافه کرد: جلسات متعددی در این زمینه با مسئولین ملی و استانی صورت گرفته و همدلی مناسبی برای تکمیل و بهره برداری از پروژه فرودگاه قم وجود دارد.

در این جلسه همچنین بهشتی معاون امور عمرانی استانداری قم با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در حضور مسئولین ملی، گفت: طرح مطالعاتی موجود به کارشناسان امر ارائه شده تا با احصاء نواقص درصدد تکمیل نیازمندی‌های اجرای پروژه برآییم.

بهشتی همچنین با بیان اهمتام استان برای تعیین تلکلیف سهامداران پروژه فرودگاه قم، ادامه داد: دفتر کارشناسان دادگستری که مسئول اخذ اسناد سهامداران و سرمایه گذاران این طرح است تا کنون ۶۰۵ پرونده با سرمایه ریالی ۴۴۰ میلیارد ریال از همشهریان قمی و سایر استان‌ها را دریافت نموده‌اند که تا پایان آذر ماه فرصت ارائه اسناد مالی ادامه دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار