عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مسوولان شهری با هدف ارائه خدمات به گردشگران به پارک‌های ملت و شهدا توجه ویژه کنند.
کد خبر: ۵۳۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 14 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سعید دقیقی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به پارک ملت اظهار داشت: در ضلع غربی این پارک مقرر شد که طرح جالبی انجام شود اما از آنجایی که مصوبه شورای ترافیک دارد، نمی‌توان آن را اجرایی کرد.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر قزوین بازدیدی از پارک ملت انجام دادند، بیان کرد: در ضلع غربی این پارک برخی مشکلاتی وجود دارد که باید در رفع آن‌ها اقدامات لازم صورت گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به ضلع شرقی پارک ملت که در خیابان حکم‌آباد واقع است، عنوان کرد: در ضلع فوق این پارک از شهرهای مختلف کشور مسافرانی می‌آیند و اسکان می‌یابند به همین دلیل برای ارائه خدمات به آن‌ها ساماندهی شود.

دقیقی گفت: ملت از پارک‌های قدیمی شهر قزوین است و سال‌ها مسافران در آن اسکان می‌یابند به همین دلیل باید در شأن و درخور آن‌ها مناسب‌سازی شود.

این عضو شورا به غرفه‌های واقع در پارک ملت اشاره کرد و گفت: به اعضای شورای اسلامی شهر قزوین اعلام شد که این غرفه‌ها محل تجمع معتادان شده که اقدام به فروش مواد مخدر می‌کنند و در واقع پاتوق آسیب‌های اجتماعی است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: با بازدیدی که اعضای شورای اسلامی شهر قزوین از غرفه‌های یاد شده داشتند این موضوع واقعیت داشت و شاهد صحنه‌های نامطلوب بودیم.

دقیقی بیان کرد: این غرفه‌ها باید جابه‌جا شوند و منظر پارک را بهبود دهیم تا فضای مناسب برای مسافران و شهروندان قزوینی ایجاد شود.

وی یادآور شد: پارک ملت دارای ویژگی‌های بی‌شماری از جمله دسترسی آسان برای مسافران است به همین دلیل باید با توجه به آن، زیباسازی و ساماندهی پارک انجام و فضای توأم با آسایش و آرام برای علاقمندان فراهم شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: از فضای پارک ملت تعداد بسیاری از علاقمندان استفاده می‌کنند به همین دلیل باید محیط آن ساماندهی شود و برای بهره‌برداری همه قشرهای مختلف مردم به ویژه معلولان مناسب‌سازی صورت گیرد.

دقیقی مطرح کرد: پیاده‌روهای پارک ملت شرایط خوبی ندارد و برای افرادی که مشکلات جسمی و حرکتی دارند، مناسب نیست و باید توجه ویژه‌ای به این پارک کرد.

این عضو شورا اذعان کرد: ملت که پارک قدیمی است که باید به طور کلی ساماندهی شود تا فضای مناسبی برای استفاده علاقمندان باشد تا بتوانند از امکانات آن بهینه بهره‌برداری کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین به پارک شهدا که در منطقه محروم خیابان هادی‌آباد و نواب است اشاره کرد و گفت: این پارک شرایطی ایده‌آلی ندارد و حتی زمین بازی آن‌ها برای استفاده کودکان تخریب شده است.

دقیقی افزود: زمین بازی والیبال پارک شهدا مناسب نیست چراکه در هنگام بازی و نبود حصار مناسب، منجر به تصادفات بی‌شماری شده است.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات پارک شهدا ضروری است، تشریح کرد: باید با در نظر گرفتن اعتبارات ساماندهی این پارک تا پایان سال 96 برطرف شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه پارک شهدا برای اسکان مسافران هم استفاده می‌شود، تصریح کرد: باید ساماندهی و زیباسازی این پارک در اولویت قرار گیرد تا گردشگران از فضای آن استفاده بهینه کنند.

دقیقی اضافه کرد: در ایجاد فضاسازی مناسب پارک شهدا باید سازمان نوسازی شهرداری قزوین طرحی را طراحی و ارائه دهد تا فضای مطلوب در این پارک عملیاتی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار