صحبتهای تلخ اما حقیقت نعمت زاده در بیست و سومین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور؛
به گزارش تابناک تبریز، محمدرضانعمت‌زاده؛ رئیس افتخاری ستاد ملی سیاست‌گذاری «تبریز2018» در در بیست و سومین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور که در تبریز در حال برگزاری است به صورت شفاف گفت که باید خود مدیران استان آذربایجان شرقی برای تبریز 2018 قدم های اساسی بردارند و منتظر پایتخت نمانند.
کد خبر: ۵۳۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 14 December 2017
به گزارش تابناک تبریز، محمدرضانعمت‌زاده؛ رئیس افتخاری ستاد ملی سیاست‌گذاری «تبریز2018» در  در بیست و سومین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور که در تبریز در حال برگزاری است به صورت شفاف گفت که باید خود مدیران استان آذربایجان شرقی برای تبریز 2018 قدم های اساسی بردارند و منتظر پایتخت نمانند.

وی ادامه داد: پس از تحویل وزارت_صنعت، در حالی که نه استاندار و نه شهردار در استان حضور داشتند، به بنده گفتند بیا و رئیس_افتخاری ستاد ملی سیاست‌گذاری تبریز_2018 باش!

نعمت زاده تصریح کرد: زمان انتصاب نیز به بنده گفتند که کارهایی در استان انجام شده، اما امروز که از فرودگاه تبریز به این سالن[پتروشیمی] می آمدم دیدم که اثری از تبریز 2018 بر روی اتوبوس های شرکت واحد نیست،چه برسد به تهران، اصفهان و مشهد، که تابلو یا بیلبوردی از تبریز 2018 در آنها نیست.

وی با انتقاد از نحوه اطلاع رسانی برای تبریز 2018 افزود: متاسفانه اطلاع رسانی مناسب در حوزه تبریز 2018 وجود ندارد و بنده همه این مسائل را خدمت آقای استاندار گلایه کرده ام؛ مردم دنیا که هیچ، مردم ایران نیز از این موضوع بی اطلاع هستند.

 خوشبختانه آقای رئیس_جمهور در مراسم افتتاح این رخداد در آغاز سال 97 حضور خواهند داشت اما خودتان در استان و تبریز پیگیر کارهای تبریز 2018 باشید؛ در تهران کسی دنبال کار شما نیست! بایستی جنبه های اطلاع رسانی تبریز 2018 تقویت و برای 365 روز سال 2018 برنامه داشته باشید تا مردم ایران و جهان به تبریز می آیند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :