مدیرکل راه‌آهن خراسان‌رضوی گفت: پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافربری زمستانی اول دی تا ۲۴ اسفند ماه خراسان‌رضوی از صبح روز ۲۳ آذر ماه آغاز شد.
کد خبر: ۵۳۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 14 December 2017
به گزارش تابناک : محمدهادی ضیایی‌مهر اظهار داشت: از ساعت 10 صبح روز 23 آذرماه سال جاری، آغاز پیش‌فروش بلیط قطارهای مسافربری زمستانی اول دی تا 24 اسفندماه آغاز شده است.

مدیرکل راه‌آهن خراسان‌رضوی با اشاره به آغاز پیش‌فروش در سامانه جامع برنامه‌ریزی و نظارت بر فروش بلیط قطارهای مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، گفت: تهیه بلیت تمامی قطارهای مسافربری داخلی به‌صورت همزمان توسط پایگاه اینترنتی و مراکز فروش بلیت قطار در کل کشور به راحتی انجام می‌شود.

ضیایی با اشاره به جابه‌جایی32 هزار و 15 مسافر و زائر حرم مظهر رضوی در مسیر‌های منتهی به مشهد توسط 80 رام قطار مسافربری در روز، خاطرنشان کرد: خراسان‌رضوی مقام برتر کشور در بحث جابه‌جایی مسافر با قرار داشتن هزار و 400 کیلومتر گنجایش شبکه ریلی از مجموع 10 هزار کیلومتر را در اختیار دارد.

وی با اشاره به جابه‌جایی 33 درصدی مسافران استان خراسان‌رضوی نسبت به شبکه راه‌آهن کل کشور، تصریح کرد: رفت‌ و آمد مسافران در این استان در تابستان و نوروز به 50 تا 54 درصد جابه‌جایی قطارهای کشور می‌رسد؛ همچنین در ماه جابه‌جایی یک میلیون و 150 هزار مسافر در مسیر راه‌آهن مشهد انجام می‌شود.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار