امام جمعه نی‌ریز:مسوولان برای جان مردم باید ارزش قائل باشند چراکه مردم سرمایه‌های این کشور هستند.
کد خبر: ۵۳۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵ 15 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:آیت‌الله سیدمحمد فقیه در خطبه‌های امروز نمازجمعه این شهر ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار حادثه تصادف جاده آباده‌طشک به به نی‌ریز اظهار داشت: هفته گذشته در  45 ساعت جاده مرگبار آباده‌طشک به نی‌ریز 9 قربانی گرفته است.

فقیه ادامه داد: این جاده جزء، جاده‌های پرتردد شهرستان و محل تردد کارکنان معادن سنگ است که متاسفانه هرساله تعداد زیادی قربانی می‌گیرد اما از سوی مسوولان هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی افزود: از مسوولان و نماینده شهر خواستارم هرچه سریعتر این موضوع را پیگیری کنند تا خانواده‌های بیشتری را داغدار نکرده است.

خطیب نماز جمعه نی‌ریز با اشاره به اینکه جاده آباده‌طشک به نی‌ریز قتلگاه مردم بی‌گناه شده است، گفت: مسوولان برای جان مردم باید ارزش قائل باشند چراکه مردم سرمایه‌های این کشور هستند.

فقیه با اشاره به اینکه سرمایه کشور را در جاهایی خرج می‌کنند که ارزشی ندارد، عنوان کرد: پول‌های مملکت در چه مسیری خرج می شود که نباید مشکلات مردم در اولویت قرار گیرد؟ بودجه کشور باید صرف مردم و آسایش و رفاه آنان شود.

 امام جمعه نی‌ریز با اشاره به ارزش و اهمیت قرآن در زندگی مردم اظهار داشت: دشمنان اسلام بیدار شده‌اند، لذا بر همه ما واجب است برای ترویج دین اسلام بکوشیم چرا که اقتدار و عزت جهان در سایه اسلام و قرآن است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار