امام‌جمعه لامرد گفت:تا زمانی که صهیونیست‌ها هستند و فلسطین آزاد نشود مشکلات هست اما آن چیزی که رهبر معظم انقلاب در مورد آزادی قدس و نابودی اسرائیل ترسیم کردند، رقم می‌خورد.
کد خبر: ۵۳۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱ 15 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی شهیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: حوزه و دانشگاه از ارکان مهم کشور هستند و امروز هم دانشگاه‌ها دارای اساتید خوب بوده و هم در حوزه روحانیون فرهیخته وجود دارد.

وی افزود: حوزه و دانشگاه هر دو سرمایه ارزشمندی هستند و باید در کنار هم باشند و کار دانشگاه پژوهش است زیرا با انجام پژوهش می‌دانیم که چگونه عمل کنیم و با پژوهش‌های بسیار خوبی که صورت گرفته پیشرفت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف صورت گرفته است.

امام‌جمعه لامرد با اشاره به فرارسیدن شهادت شهید تندگویان نیز گفت: شکنجه‌ها فراوان هرگز امثال شهید تندگویان‌ها را از پای درنیاورد و تا آخرین لحظه مقاومت کردند و همچنان ما دشمن زیاد داریم و اساس مشکلات دنیا به دست آمریکا است.

هاشمی شهیدی ادامه داد: امروز در رأس آمریکا، فردی که فقط زور می‌گوید و ظلم می‌کند قرار دارد و آمریکا اگر می‌توانست کره شمالی را نابود می‌کرد.

وی متذکر شد: تا زمانی که صهیونیست‌ها هستند و فلسطین آزاد نشود مشکلات هست اما آن چیزی که رهبر معظم انقلاب در مورد آزادی قدس و نابودی اسرائیل ترسیم کردند، رقم می‌خورد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار