سید قاسم جاسمی در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:آمریکایی ها از ابتدای انقلاب اسلامی تحریم هایی علیه ایران روا داشتند و از همان زمان به دنبال ایجاد یک ائتلاف اروپایی و منطقه ای علیه کشورمان بودند که در این راستا اتهامات واهی بسیاری را به جمهوری اسلامی زدند.
کد خبر: ۵۳۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹ 16 December 2017
سید قاسم جاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری  تابناک در واکنش به ادعای نیکی هیلی درباره فروش سلاح به یمن ازسوی ایران و استفاده این سلاح‌ها علیه ریاض،‌ گفت: در این میان باید پرسید چه کسی بمب ها و موشک هایی که طی  8 سال جنگ تحمیلی روی سر مردم ایران فرود آمد را بررسی کرده که مهر و نشان چه کشورهایی روی آنها بوده است که تمام آنها از طرف کشورهای اروپایی و آمریکا بود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز کشوری همچون یمن  نیز به خودکفایی در عرصه تولید تسلیحات نظامی رسیده و ضمن ساخت موشک، برد آنها را نیز افزایش داده است از این رو سران سعودی و حامیان آنها باید منتظر تبعات بعدی جنگ یمن نیز باشند.

جاسمی ادامه داد: یاوه گویی های سفیر آمریکا در سازمان ملل و اتهام  زنی به ایران صرفا برای رهاندن ایالات متحده از پاسخگویی به افکار عمومی به خاطر جنایاتی که در منطقه مرتکب شده و حمایت های آنان از عربستان و گروه های تروریستی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در  پایان خاطرنشان کرد: حتی اگر ایران در هیچ جنگی حضور مستشاری نداشته و هیچ گونه اقدامی در عرصه بین الملل و منطقه نداشته باشد باز هم آمریکایی ها از جمهوری اسلامی ایراداتی می سازند چنانچه حتی اگر موشک شلیک شده به ریاض ایرانی بود نقض هیچ قطعنامه شورای امنیتی نبوده و فروش سلاح دقیقا کاری است که آمریکایی ها و اروپایی ها به صورت کاملا عادی انجام می دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار