کد خبر: ۵۳۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۳ 16 December 2017
تابناک / کارشناسان برخی از ادارات با ارباب رجوع و مراجعه کنندگان برخورد و رفتار مناسبی ندارند که به مدیران مربوطه تذکر لازم داده شده است و از تمام ظرفیت ها و اختیارات قانونی استفاده خواهد شد.

به گزارش "لاهیگ" ، فرماندار شهرستان گفت: پدیده زشت برخورد بد و خارج از شئونات اداری با ارباب رجوع در سیستم دولتی بعنوان یک آسیب اجتماعی محسوب میشود و قابل تحمل نیست.    

سید محمد احمدی روز سه شنبه در کارگروه اشتغال این شهرستان افزود: باید به این نکته توجه وافر داشت که برخورد بد با ارباب رجوع در ادارات میتواند به پیکره اجتماع آسیب وارد می کند.

وی با اشاره به توصیه و تاکیدات امام راحل، مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری به تکریم ارباب رجوع خاطرنشان کرد: کارشناسان برخی از ادارات با ارباب رجوع و مراجعه کنندگان برخورد و رفتار مناسبی ندارند که به مدیران مربوطه تذکر لازم داده شده است و از تمام ظرفیت ها و اختیارات قانونی استفاده خواهد شد البته این رفتار در ادارات شهرستان بصورت محدود مشاهده می‌شود که باید تلاش شود این میزان کم هم از بین برود.

احمدی گفت: در مواجهه با ارباب رجوع حتی اگر حق هم با مسوولان و کارمندان ادارات باشد باید بتوانند آستانه تحمل خود را بالا ببرند و بدانند در نظام جمهوری اسلامی رسیدگی به کار مردم یک وظیفه وتکلیف دینی و قانونی است.

وی افزود: تمام تلاش حاکمیت از رهبری تا سران سه قوه بر این است برای حل اقتصاد و اشتغال جامعه که مهمترین موضوع و مشکل کشور است باید وقت زیادی از سوی مسئولان گذاشته شود تا این مشکلات حل شود که این مسئاله نیز بصورت واضح در استان دیده میشود و تاکید استاندار محترم به دستگاهای اجرایی در جلسات عملیاتی مبنی بر موضوعات اشتغال و رونق در اقتصاد گیلان، برخورد منطقی و حرفه‌ایی میباشد.

احمدی در ادامه عنوان کرد: شهرستان لاهیجان تاکنون ۴۸% از تسهیلات مشاغل خانگی و خرد را جذب کرده است.

وی به فرایند بودجه سال 97 ارایه شده توسط رئیس جمهوری به مجلس اشاره کرد و یادآورشد: این بودجه بر اساس اشتغال فراگیر ، رفع فقر و ایجاد عدالت تنظیم شده است.

درجلسه کارگروه اشتغال شهرستان لاهیجان که عصر روز سه شنبه با حضور مسوولان بانک ها و مسوولان و مدیران بخش اقتصادی این شهرستان برگزار شد مشکلات متقاضیان و دریافت کنندگان تسهیلات بانکی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه همچنین مشکلات وثیقه های بانکی ، جذب اعتبارات و معرفی جایگزین برای متقاضیانی که به هر دلیل نتوانند نسبت برای دریافت تسهیلات اشتغال خانگی و سایر اعتبارات بانکی مدارک لازم را ارایه نماید بررسی و تصمیماتی گرفته شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار