جوانگرایی در فوتبال هم به گیلانی ها روی خوش نشان نمی دهد! ؛
تابناک گیلان / نیم فصل اول لیگ هفدهم با صدر نشینی پرسپولیس، اختلاف هفت امتیازی با تیم دوم انتهاء یافت و حوادث گوناگونی در ۱۵ هفته اوائلی لیگ برتر و حتی بازی های لیگ رخ داد که یکی از شاخصه ترین آنان، تردد مربیانی بود که روزگاری در دنیای بازیگری برای خودشان نام و رسمی داشتند اما امروز در طریق مربیگری، قادر نبوده اند مثل گذشته موفق ظاهر گردند.
کد خبر: ۵۳۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۷ 16 December 2017
تابناک گیلان / نیم فصل اول لیگ هفدهم با صدر نشینی پرسپولیس، اختلاف هفت امتیازی با تیم دوم انتهاء یافت و حوادث گوناگونی در ۱۵ هفته اوائلی لیگ برتر و حتی بازی های لیگ رخ داد که یکی از شاخصه ترین آنان، تردد مربیانی بود که روزگاری در دنیای بازیگری برای خودشان نام و رسمی داشتند اما امروز در طریق مربیگری، قادر نبوده اند مثل گذشته موفق ظاهر گردند.

۱۲۰ ۱۲۰ مسابقه در طول نیم فصل اول میان ۱۶ تیم حاضر در این رقابت ها برگزار گردید که حاشیه های متفاوتی را هم در بر داشت و اتفاقا در این نیم فصل هم این حاشیه های کم نبود اما در این میان بازار کناره گیریی سرمربیان تیمها هم داغ بود. در لیگ یک هم مربیان جوانی شاغل بودند که بعضی از آنان از سمت خود کنار رفته و بعضی تاکنون پابرجا مانده اند.

در این گزارش به مربیانی می پردازیم که از اوائل لیگ با تیمهای خود قرار بسته اما نتوانستند انتهاء نیم فصل را نگاه کنند.

علی منصوریان؛ وداع با دستان خالی

در انتهاء هفته هفتم لیگ هفدهم بود که زمان جدایی منصوریان از تیم دوست داشتنیش فرا رسید.
منصوریان برای لیگ هفدهم اما برنامه های اختصاصیی در سر داشت اما روند حرکتی وی با استقلال به نوعی دقیق کپی از حوادث لیگ قبل بود.

علی کریمی؛ مربی چند روزه

کریمی صرفا برای مدت زمان کمی در تیم ملی توانسته بود کنار کی روش تجربه مربیگری اکتساب کند و به همین سبب حتما این مدت برای مقابله با مسایل و حاشیه های که در مالکیت و انتخاب سرمربیگری این تیم پر تلاطم وجود داشت برایش قدر کفایت نبود.

رضا عنایتی؛ امیدوار به نیم فصل دوم

عنایتی که در کارنامه فوتبالی خود عنوان برترین گل زن کنونی کل ادوار لیگ برتر را دارد سرمربیگری تیم قعر جدولی مشکی پوشان مشهد را بعد از علیرضا مرزبان به عهده گرفته هست.

عنایتی که در ابتدا بعنوان دستیار مرزبان به این تیم ملحق گردید اکنون در مقام سرمربیگری این تیم وعده تحولات مثبت داده تا سهمیه تیمش در لیگ برتر محافظت گردد وتااینجای کار توانسته پشتیبانی و رضایت باشگاه را جلب کند و امیدوار هست که فرجام شیرینی با این تیم مشهدی در انتهاء لیگ هفدهم دارا باشد. این در شرایطی هست که دستاورد های حاصله نشان می دهد خوب ترین گلزن ادوار لیگ تاکنون نتوانسته در دنیای مربیگری چندان موفق ظاهر گردد.

آرش برهانی؛ از غربت در فوتبال تا سکوت در مربیگری

آ

رسول خطیبی؛ گاهی موفق، گاهی ناموفق

خطیبی توانسته در طول مدت سرمربیگری خود هدایت چهار تیم تبریزی را بر عهده بگیرد و بعنوان مربی برتر سال فوتبال در سال ۹۱-۹۲هم دست یابد. اما این سرمربی جوان هم بعد از دوازده هفته حضور در لیگ یک صرفا با اکتساب شش امتیاز از سمت خود کناره گیری داد تا جزو مربیان ناموفق سال کنونی لقب بگیرد.

جواد نکونام؛ از دستیاری کی روش تا سرمربیگری خونه به خونه

نکونام که در بالاترین سطح فوتبال جهان و در پیکارهای معتبری مثل لالیگا تجربه بازی داشته برای آغاز و ورود به عرصه مربیگری پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی جوانان را زیر سؤال برد و تمایل داشت که از لیگ برتر آغاز کند اما سرانجام لیگ یک و خونه به خونه را بعنوان مقصد کلیدی برای آغاز دوران مربیگری پذیرفت.
اما سودای لیگ پیروزی شدن بازهم اورا به تیم خونه به خونه آمل برگرداند.

علی دیدگاه محمدی؛ مرد دوست داشتنی رشت کنار رفت

علی دیدگاه محمدی در فصل ۹۵- ۹۶ با سرمربیگری سپید رود رشت توانست به لیگ برتر صعود کند اما در این نیم فصل بعد از پذیرش پنج شکست متوالی در یک حرکت احساسی از بازیکنان تیمش وداع کرد اما یک روز بعد و در برابر ناخشنودی طرفداران، صاحب باشگاه با کناره گیریی او مخالفت کرد.

اکنون لازم هست دید که عاقبت این مربیان جوان که در طول یکسال گذشته با این ناموفقی ها دست و پنجه نرم کرده اند به کجا می کشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار