باید مشخص شود بازیکنان در چه وضعیتی به اردوی آماده‌سازی می‌رود. آیا با خستگی زیاد به اردو می‌روند که این مسئله احتمال مصدومیت بازیکنان را زیاد می‌کند که در آن شرایط ریتم سنگین مسابقات ما را دچار مشکل خواهد کرد.
کد خبر: ۵۳۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۹ 16 December 2017
به گزارش تابناک : باید مشخص شود بازیکنان در چه وضعیتی به اردوی آماده‌سازی می‌رود. آیا با خستگی زیاد به اردو می‌روند که این مسئله احتمال مصدومیت بازیکنان را زیاد می‌کند که در آن شرایط ریتم سنگین مسابقات ما را دچار مشکل خواهد کرد. به هر حال به فصل زمستان هم نزدیک می‌شویم و دراین شرایط جوی که لیگ قهرمانان آسیا هم شروع می‌شود ما لیگ برتر را هم در پیش داریم و این یک خطر بالقوه خواهد بود چرا که شاید بازیکنان در فاز خستگی به صورتی مصدوم شوند که شرایط خوبی در اردوی تیم ملی نداشته باشند. نباید اجازه دهیم بدن بازیکنان خالی کند. این هم یک مشکل است. اما به هر حال مسئولان فدراسیون فوتبال احساس وظیفه کردند.این جملات برانکو ایوانکوویچ گویای نگرانی او از طرح کیروش و فشردگی مسابقات لیگ و لیگ قهرمانان در آینده است.
برانکو ایوانکوویچ دانش مناسبی از بدنسازی در فوتبال دارد و برخلاف آنچه تصور می‌شود، طراح تمرینات بدنسازی بازیکنان پرسپولیس خود برانکو است نه مارکو. مارکو مجری دستورات برانکو در زمینه بدنسازی است. در زمان مربیگری تیم ملی نیز برانکو خود بدنسازی بازیکنان را زیر نظر داشت. بنابراین طبیعی است که او نسبت به مشکلاتی که ممکن است در آینده بر سر آمادگی بازیکنان تیمش بیاید نگران باشد. برانکو حتی نگرانی‌اش را نسبت به مصدومیت احتمالی بازیکنان تیم ملی تا قبل از جام‌جهانی ابراز داشته است.
لیگ قهرمانان در دوره جدیدش برای پرسپولیس و برانکو از اهمیت زیادی برخوردار است. این دومین باری است که برانکو با پرسپولیس در لیگ قهرمانان حاضر می‌شود و بنابراین توقعات از این تیم بالاتر رفته است. به خصوص آنکه اوضاع پرسپولیس در لیگ بسیار مساعد است و تنها تعریف اهداف بلندتر می‌تواند، انگیزه‌ها را در بین بازیکنان این تیم افزایش دهد. برانکو و بازیکنانش برای اثبات بیشتر خود نیاز به درخشش مجدد در لیگ قهرمانان دارند و چه بسا این بار رسیدن به فینال خواسته اصلی هواداران این تیم باشد. اما مشکل اصلی برانکو و پرسپولیس همانند سه تیم دیگر ایرانی حاضر در این رقابت‌ها فشردگی مسابقات لیگ و لیگ‌قهرمانان به دلیل نزدیک بودن جام‌جهانی است. تعطیل شدن لیگ برای برگزاری اردوهای تیم‌ملی باعث فشرده‌تر شدن بازی‌های لیگ شده و سپس با فرا رسیدن موسم بازی‌های لیگ قهرمانان امکان افت بدنی و یا مصدومیت‌های احتمالی بازیکنان نیز وجود دارد. در این شرایط برانکو و سایر مربیانی که قرار است بازیکن به تیم ملی بدهند، نگران وضعیت بدنی بازیکنان خود هستند و انتظار دارند نسبت به طرح درخواستی کیروش برای در اختیار گرفتن بازیکنان پس از بازی‌های لیگ به صورت منطقی توجیه شوند.




منبع : پارس فوتبال 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار