وكيل مهدي طارمي در دو، سه سال گذشته چهره خبرسازي در فوتبال ايران بوده است.
کد خبر: ۵۳۸۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴ 16 December 2017
به گزارش تابناک : وكيل مهدي طارمي در دو، سه سال گذشته چهره خبرسازي در فوتبال ايران بوده است. از آنجا كه اين بازيكن مدام در حال جدا شدن از پرسپوليس بوده، زحمت انتشار اخبار و شايعات در مورد او به گردن صمد ابراهيمي افتاده است. اوج كار آقاي وكيل هم ماجراي بازگشت طارمي از ليگ تركيه بود كه او اصرار داشت خطري از ناحيه شكايت ريزه‌اسپور متوجه پرسپوليس و طارمي نخواهد شد. با اين وجود هم طارمي چهار ماه محروم شد و هم پرسپوليس دو پنجره حياتي نقل‌وانتقالات را از دست داد. بعد از اين داستان هم بود كه طارمي و وكيلش در رسانه‌ها كمتر خبرساز شدند. با اين وجود بهانه تحرير اين مطلب چيز ديگري است.
 
تيرماه امسال كه طارمي يك بار ديگر ساز جدايي كوك كرده بود و دنبال پول مي‌گشت تا رضايتنامه‌اش را از پرسپوليس بگيرد و برود، انتقادات از اين بازيكن به اوج رسيد. آن روزها وكيل مهاجم بوشهري مدام در مورد آخرين تحولات توضيح مي‌داد و البته تلاش مي‌كرد تا نوع رفتار موكلش را توجيه كند. در اين مورد كار به جايي رسيد كه ابراهيمي بعد از جذب گادوين منشا به طعنه روي صفحه شخصي‌اش مطلبي با اين مضمون نوشت: «نگران جانشين طارمي نباشيد. همين حالا منشا در تمرينات است كه در پيكان 15گل زده. به قول برخي از همين دوستان معترض و منتقد، با خط هافبك پرسپوليس چوب بلال هم 30گل مي‌زند.» به اين ترتيب وكيل طارمي سعي كرده بود به كساني كه گلزني‌هاي طارمي را بيشتر از مهارت او به خلاقيت بازيكنان پشت سرش ربط مي‌دهند، كنايه بزند. غافل از اينكه حدود پنج ماه بعد اتفاقاتي رخ مي‌دهد كه همه چيز را زير و رو مي‌كند.
 
طبعا صمد ابراهيمي و شايد مهدي طارمي زماني كه مساله «چوب بلال» را پيش مي‌كشيدند، يك لحظه هم تصور نمي‌كردند كه به زودي مهاجم بوشهري محروم شود و بازيكني كه هميشه زير سايه او قرار داشته، چنين طوفاني به پا كند. علي عليپور كه تا پيش از اين حداكثر نقش‌اش بازيكن مكمل طارمي بود و به سهم خودش نقش چشمگيري در موفقيت‌هاي اين بازيكن داشته، حالا و با محروميت مهدي به برگ برنده پرسپوليس تبديل شده است. باوركردني نيست كه عليپور در پايان نيم‌فصل اول با 10گل زده آقاي گل فوتبال ايران است و تازه در همين فصل سه گل ديگر نيز در مسابقات حذفي، آسيايي و سوپرجام به ثمر رسانده! اين اتفاق در حالي رخ مي‌دهد كه عليپور اوايل فصل كمتر بازي مي‌كرد و البته مدتهاست با دفاعي‌تر شدن سيستم پرسپوليس، اين تيم با دو هافبك دفاعي و طبعا يك هافبك خلاق كمتر به ميدان مي‌رود. با اين وجود عليپور خوش درخشيده و تا اينجا ثابت كرده منتقدان طارمي چندان هم بيراه نمي‌گفتند. هرچند در كيفيت مهاجم بوشهري شكي نيست، اما انصافا اين نسل طلايي پرسپوليس هم بازيسازهايي دارد كه شايد همان چوب بلال كذايي را هم گلزن كند!





منبع : همشهری ورزشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار