عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: تقاضا می‌شود متولیان امر نسبت به اجرای امهال ۲ ساله تسهیلات بانکی قبل از وقوع حادثه به افراد آسیب‌دیده در شهر کرمانشاه اقدام سریع را در دستور کار قرار بدهند.
کد خبر: ۵۳۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 16 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از فارس،سالار احمدزاده اظهار داشت: معاون اعتبارات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای اجرای امهال ۲ ساله تسهیلات بانکی قبل از وقوع حادثه به افراد آسیب‌دیده اعم از تولیدی و غیر تولیدی در شهرها و روستاهای چند منطقه از جمله کرمانشاه مکاتبات مربوطه را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه مدیرکل ستاد بحران استانداری کرمانشاه پیرو همین مکاتبه به روسای بانک‌های ملی، ملت، سپه، تجارت، مسکن، کشاورزی، رفاه کارگران و صادرات اعلام کرده است اقدامات لازم را در این مورد انجام بدهند، عنوان کرد: ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته، تقاضا می‌شود متولیان امر نسبت به انجام آن در شهر کرمانشاه اقدام سریع را در دستور کار قرار بدهند.

عضو شورای شهر کرمانشاه با تصریح بر اینکه زلزله به‌طور کلی یک وضعیت آشفته در استان کرمانشاه ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: مردم کرمانشاه با برخورداری از این امتیاز می‌توانند بخشی از نیازهای مالی خویش را مرتفع کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار