عضو شورای شهر قزوین مطرح کرد
عضو شورای اسلامی شهر قزوین به فرهنگسرای رز در خیابان راه آهن اشاره کرد و گفت: فضای آموزشی این فرهنگسرا کم است و نمی‌تواند امکانات مناسبی را در اختیار شهروندان قزوینی قرار دهد.
کد خبر: ۵۳۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ 16 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیده‌منیره قافله‌باشی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، به فرهنگسرای رز در خیابان راه آهن اشاره کرد و گفت: فضای آموزشی این فرهنگسرا کم است و نمی‌تواند امکانات مناسبی را در اختیار شهروندان قزوینی قرار دهد.

وی با بیان اینکه فرهنگسرای رز 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: این فرهنگسرا دارای دو طبقه است که فضای بسیاری را در اختیار شهروندان قزوینی در منطقه محروم قرار نمی‌دهد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد: باید دو طبقه دیگر به فرهنگسرای رز اضافه شود تا شهروندان قزوینی از امکانات ورزشی فرهنگی این مکان استفاده بهینه کنند.

قافله‌باشی یادآور شد: فرهنگسرای رز باید تا اردیبهشت سال آینده، همزمان با روز ملی شوراها تکمیل و افتتاح شود تا مورد استفاده شهروندان قزوینی قرار گیرد.

این عضو شورا با اشاره به اهداکنندگان عضو بیان کرد: همان‌گونه که یک میلیون تومان بابت دفن، کفن و قبر به کارکنان شهرداری تخفیف داده می‌شود، باید این تخفیف به افرادی که عضوی از بدن خود را اهدا می‌کنند هم ارائه شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: باید هزینه‌های دفن، کفن و قبر اهداکنندگان عضو، با هدف اشاعه فرهنگ اهدای عضو بدن به طور کامل رایگان باشد.

وی پیشنهاد کرد: شهرداری قزوین باید لایحه‌ای در این خصوص به شورا ارائه دهد تا به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرار گیرد.

* مسوولان فرهنگسرای رز به شورا بیایند

احد چگینی دیگر عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه با اشاره به فرهنگسرای رز و انتقادات اعضای شورای اسلامی شهر در این پروژه بیان کرد: مسؤولان این پروژه باید در شورا حضور یابند تا توضیحات آن‌ها را بشنویم.

وی تشریح کرد: مطالبی که در خصوص فرهنگسرای رز بیان می‌شود، اظهارات و تحلیل‌های اعضای شورا است که به نظرم این موضوع باید در کمیسیون مربوطه مورد بررسی قرار گیرد و بعد از کارشناسی دقیق، نتیجه آن در صحن شورا مطرح شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تحقق این مهم نتایج و بازخورد خوبی در ادامه روند عملیات عمرانی پروژه‌ها دارد و می‌تواند برطرف‌کننده مشکلات شهروندان قزوینی و موجب توسعه شهری باشد.

چگینی ادامه داد: باید با ارائه پیشنهادات و انتقادات مؤثر، کمک‌کننده پیشرفت و آبادانی شهر قزوین باشیم و خدمات مؤثری را به مردم ارائه دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار