سرپرست شعبه جمعیت هلال‌احمر مطرح کرد
سرپرست شعبه جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبیک گفت: تاکنون هفت دستگاه کامیون و کامیونت از کمک‌های مردمی این شهرستان به کرمانشاه ارسال و 151 میلیون ريال هم کمک‌ نقدی جمع‌آوری شده است.
کد خبر: ۵۳۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 16 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، علیرضا جاهد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: پس از وقوع زلزله کرمانشاه، موضوع کمک مردم به سرپرست فرمانداری آبیک مطرح شد و صبح روز بعد جلسه تشکیل و نخستین محموله کمک‌های مردمی همان شب به کرمانشاه ارسال شد.

وی با اشاره به اعزام دستگاه آمبولانس و خودروی ست نجات به کرمانشاه افزود: دو تیم از نجات‌گران متخصص و نیروهای عملیاتی شهرستان آبیک به کرمانشاه اعزام شدند که هر تیم به تعداد پنج نفر هر تیم به مدت یک هفته امر امدادرسانی در این استان پرداختند.

سرپرست شعبه جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبیک ادامه داد: هفت دستگاه کامیون و کامیونت از اقلام و هدایایی مردمی شامل آب معدنی، نان، پوشاک، لوازم بهداشتی، برنج و کنسرو و غیره به استان کرمانشاه ارسال شد.

جاهد اضافه کرد: از صندوق‌های هلال‌احمر مستقر در شهرستان آبیک تاکنون 151 میلیون ریال از کمک‌های نقدی مردم این شهرستان جمع‌آوری شده است.

وی خاطرنشان کرد: توسط حدود 50 نفر از داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبیک به جداسازی اقلام نو و دست‌دوم البسه ارسالی از سوی مردم به تفکیک جنسیت پرداختند.

این مسؤول بیان کرد: تاکنون سه هزار و 223 عدد لوازم بهداشتی، 673 کیلوگرم برنج و چهار هزار و 376 قوطی کنسرو از کمک‌های مردمی برای کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه ارسال شده است.

سرپرست شعبه جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبیک ضمن قدردانی از مسؤولان این شهرستان به ویژه امام جمعه، سرپرست فرمانداری، فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع)، شهردار، کمیته امداد و اصناف شهرستان آبیک در اطلاع‌رسانی و پیگیری امور کمک به زلزله‌زدگان افزود: کمک‌های مردمی به استان کرمانشاه بی‌سابقه بود که لیستی از اقلام کمک‌های مردمی به جمعیت هلال‌احمر استان قزوین ارسال شده که در صورت نیاز به شعبه جمعیت هلال‌احمر آبیک اعلام و به استان ارسال می‌شود.

جاهد با اشاره به اعزام تیم سحر برای بخشیدن روحیه و شادابی کودکان زلزله‌زده استان کرمانشاه از استان قزوین ادامه داد: اسباب‌بازی‌هایی که مردم شهرستان آبیک هدیه داده بودند، به این تیم اهدا شد تا به کودکان کرمانشاه هدیه دهند.

وی از ارسال یک عدد کانکس توسط یکی از خیران به کرمانشاه خبر داد و خاطرنشان کرد: دو کانکس دیگر قرار است به این استان ارسال شود که توسط مردم هدیه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار