عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اگر فرهنگسرای رز با همین امکانات احداث شود، دیگر نمی‌توان از این مکان بهره‌برداری کافی را برد به همین دلیل اجرای آن طرح ابتری است و فایده‌ای ندارد.
کد خبر: ۵۳۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 16 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، زهرا یوسفی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، به فرهنگسرای رز در خیابان راه آهن اشاره کرد و گفت: این فرهنگسرا در چهار طبقه طراحی شده بود اما در زمان اجرا به دلیل کم کردن هزینه‌ها به دو طبقه کاهش یافته است.

وی افزود: با بازدیدی که از فرهنگسرای رز داشتیم طراحی آن هم به نحو مطلوبی صورت نگرفته و حتی در طبقه همکف فقط پارکینگ دو ماشین و محل نگهداری اطفال بود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: در طبقه بالا هم یک سالن و چند اتاق وجود داشته که جوابگوی نیازهای فرهنگی شهروندان قزوینی نیست.

یوسفی عنوان کرد: با اعتباری که در نظر گرفته شده اگر فرهنگسرای رز در دو طبقه با همین امکانات احداث شود دیگر نمی‌توان از این مکان بهره‌برداری کافی و لازم را برد به همین دلیل اجرای آن طرح ابتری است و فایده‌ای ندارد.

این عضو شورا اضافه کرد: حداقل یک طبقه به فرهنگسرای رز اضافه شود تا شهروندان قزوینی که در منطقه محروم ساکن هستند از امکانات فرهنگی، ورزشی و آموزشی استفاده بهینه کنند.

* اضافه شدن طبقات فرهنگسرای رز بررسی شود

مهدی عبدالرزاقی دیگر عضو شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه این جلسه به اضافه شدن طبقات فرهنگسرای رز اشاره کرد و گفت: اگر قرار است چنین اتفاقی بیفتد باید سازه‌هایی که در این مکان به کار برده شده بررسی شود تا مطمئن شد که تحقق این مهم قابلیت اجرایی دارد و سپس اقدام کرد.

وی اضافه کرد: باید استحکام بنای فرهنگسرا رز محکم باشد تا بتوان طبقه‌ای را اضافه کرد به هر حال این موضوع در کمیسیون مربوطه مورد بررسی قرار گیرد و با جمع‌بندی نظرات تصمیمات لازم در این راستا اتخاذ شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار