رئیس هیأت کوهنوردی قزوین:
رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین گفت: در نخستین دوره مسابقات سنگ‌نوردی کشوری جام تربیت مدرس، پیله‌فروش‌ها سرطناب‌کار آتیه‌دار کشور در رده آزاد به مقام چهارمی دست یافت و در رده سنی خود در سکوی نخست کشوری ایستاد.
کد خبر: ۵۳۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 16 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، غلامحسن نکونام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از برگزاری نخستین دوره مسابقات سنگ‌نوردی کشوری جام تربیت مدرس گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد تأسیس این دانشگاه خبر داد و اظهار داشت: این رقابت‌ها که با حضور 106 ورزشکار در چهار رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان A و B برگزار شد، علیرضا پیله‌فروش‌ها سنگ‌نورد قزوینی توانست بر سکوی قهرمانی جام تربیت مدرس بایستد.

وی ادامه داد: علیرضا پیله‌فروش‌ها سرطناب‌کار آتیه‌دار کشور در رده آزاد به مقام چهارمی دست یافت و در رده سنی خود( نوجوانان گروه A) در سکوی نخست کشوری ایستاد.

رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین عنوان کرد: این موفقیت را در درجه نخست به ایشان و سپس به سعید آقاکاشی مربی زحمتکش این قهرمان و در آخر به جامعه کوهنوردی استان تبریک عرض می‌کنم چراکه این بالاترین مدال در رشته سرطناب است که بعد از چند سال نصیب استان قزوین می‌شود.

نکونام یادآور شد: جمعی از کوهنوردان باشگاه مهرورزان به قله برف انبار طی روز جمعه 24 آذر ماه سال جاری یادبود همنوردان کشور در حادثه بهمن قله‌ کوله‌جنون صعود کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار