نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به برخی فضا سازی ها در خصوص بودجه سال 97 در فضای مجازی گفت: تضعیف دولت کار درستی نیست .
کد خبر: ۵۳۹۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 16 December 2017
به گزارش تابناک : آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج اظهار داشت: پس از اینکه رئیس جمهوری لایحه بودجه سال 97 را به مجلس تقدیم کرد عده ای شروع به تضعیف کردند.
وی اظهار داشت: هر چند شفاف سازی و سئوال خوب است ولی تضعیف دولت روش غلطی است. نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: باید واقع بینانه به موضوع نگاه کرد، البته سئوال کردن و انتقادکردن در مسیر شفاف سازی و بیان حقایق مشکلی ندارد و خود مسئولان آن را خواسته اند. خطیب جمعه کرج با اشاره به تبلیغات شوم استکباری در خصوص موشک های ایران و موضوع یمن گفت: جبهه استکباری دستانش به خون بیگناهان یمن و دیگر مناطق جهان آلوده است دائما به ایران اسلامی اتهام می زند و بحث موشک های یمن را به کشورمان نسبت می دهند که این هم یکی دیگر از موارد دشمنی است که می خواهند چیزی را برای تضعیف ما بهانه قرار دهند. وی تاکید کرد: علت اینکه غرب بر علیه ایران واکنش نشان می دهد و ناراحت است متاثر از ظرفیت تمدن سازی ایران اسلامی در سطح جهان است که انقلاب اسلامی این ظرفیت را دارد. وی ادامه داد: جریان بیداری اسلامی که آسیا ، آفریقا و آمریکای لاتین را تحت نفوذ معنوی خود قرار داده است متاثر از آثار انقلاب اسلامی است. امام جمعه کرج با بیان اینکه انقلاب اسلامی از تمام ملت های مظلوم به ویژه فلسطین حمایت می کند، گفت: ایران از فلسطین سنی مذهب دفاع می کند و دیگران را هم تشویق به این مهم می کند و کاری به فرقه گرایی مذهبی و قومیت گرایی ندارد که این رویه برای غرب سنگین است. وی افزود: وقتی استکبار قدرت نفوذ ایران را می بیند با هر وسیله با هر عناصری تلاش می کند تا این تفکر را تضعیف کند . وی بااشاره به اینکه غرب وقتی پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی را می بیند تلاش می کند این تفکر را مورد فشار قرار دهد گفت: برای سال آینده میلادی آینده بودجه دفاعی تصویب شده آمریکا 700میلیارد دلار است. وی ادامه داد: سخن رهبر معظم انقلاب و مردم این است که ایران برای توانمندی دفاعی و قدرت نظامی خودش با هیچ کس مذاکره نخواهد کرد. نماینده ولی فقیه در استان البرز با گرامیداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت : 27 آذرماه سالروز شهادت مجاهد انقلاب و عالم ربانی شهید مفتح به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه نا مگذاری شده است. وی خاطرنشان کرد: استقلال سیاسی و فرهنگی برای جامعه مهم و سرنوشت ساز است و با وحدت حوزه و دانشگاه تحقق پیدا می کند.
آسیت حسینی همدانی گفت: ثمره همراهی حوزه و دانشگاه وحدت اجتماعی و یکپارچگی ملی است. وی ادامه داد: همین وحدت مورد طمع دشمنان قرار گرفته و حضرت امام با علم به اختلاف میان حوزه و دانشگاه و آثار بد آن همواره تلاش کردند با رفت و آمد بین طلاب و دانشجویان وحدت ایجاد کنند. وی با اشاره به 25 آذرماه روز پژوهش اظهار داشت: نقش پژوهش در کیفیت بهتر زندگی انسان بر کسی پوشیده نیست و اهمیت فراوان آن در علوم مختلف مشخص بوده و در هر علمی راه های درست و واقعی پیشرفت دربیابان پر از موانع مجهولات را می توان دید. خطیب جمعه کرج در بخش دیگری از سخنانش جان باختن چهار دانش آموز و معلم شهرستان نظرآباد استان البرز در سفر راهیان نور را به خانواده های این عزیزان و جامعه فرهنگیان استان تسلیت گفت .





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار