تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: با فعال شدن دبیرخانه هفته قرآن و عترت ، زمینه برگزاری این هفته در استان فراهم شد.
کد خبر: ۵۳۹۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 16 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- جواد کارگران دهکردی افزود: هفته قرآن و عترت در تمامی استانهای کشور برگزار می شود که امسال این هفته در چهارمحال و بختیاری اجرایی خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت:فراخوان مسابقه علمی و پژوهشی هفته قرآن و عترت(ع) نیز اعلام شده است و یکی از اهداف برگزاری این جشنواره ایجاد فضای قرآنی در سطح استان است.
به گفته وی،این جشنواره با هدف ایجاد فضای قرآنی در سطح استان، تولید آثار هنری با موضوع قرآن و عترت، شناسایی استعدادهای هنری و قرآنی استان، استفاده از زبان هنر برای ترویج مفاهیم قرآن و معارف عترت و معرفی آثاری با قابلیت معناگری مفاهیم و دستورات قرآن و عترت برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در رشته‌های پایان‌نامه، مقاله و کتاب به دبیرخانه جشنواره علمی و پژوهشی قرآن و عترت واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره علمی و پژوهشی تا ٣٠ آذرماه امسال است و هر شرکت‌کننده فقط می‌توانند در یک بخش شرکت کند.
وی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در بلوار آیت‌الله کاشانی، مجتمع فرهنگی و هنری غدیر شهرکرد، طبقه اول، دفتر فعالیت‌های قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری و یه به سایت قرآن و عترت چهار محال و بختیاری ارسال کنند.
به گفته وی،آیین اختتامیه جشنواره های هفته قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری ٢٤ تا ٣٠بهمن ٩٦ در شهرکرد برگزار می شود.
هفته قرآن و عترت یکی از برنامه های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح کشور است که به منظور ترویج و توسعه فعالیت های قرآنی با بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی و هنری برگزار می شود.
چهارمحال و بختیاری هفدهمین استانی است که این جشنواره را برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار