تولیت آستان قدس رضوی:
تولیت آستان قدس رضوی گفت: مردم باید به صورت شفاف درآمدها و هزینه‌های موقوفات را بدانند.
کد خبر: ۵۳۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 16 December 2017



















به گزارش تابناک رضوی؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر جمعه در اجلاس مدیران آستان قدس رضوی در مشهد اظهارکرد: طبق نظریات رایج مدیریتی، رقابت و افزایش سود یک اصل است اما در آستان متعلق به امام الرئوف باید نظریه «رأفت و خدمت» حاکم باشد. 

وی افزود: در نظام مدیریتی اسلامی، توجه به خداوند و توجه به اخلاق یک خود کنترلی دائمی است و امروز کارآمدترین نظام کنترلی در نگاه همه مکاتب مدیریتی، خود کنترلی معرفی می‌شود. 

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اصل دوم در مدیریت اسلامی، نگاه به مردم است و در نظریه غربی مشتری‌مداری مطرح است اما در نظریه رأفت، دوست داشتن مردم مورد توجه است. 

رئیسی خاطرنشان کرد: باید سازمانی که در محضر امام رئوف است، در اخلاق عمومی و حرفه‌ای، خدمت رسانی به مردم، استاندارد سازی تولیدات و محصولات، متفاوت و الگو باشد. 

وی خطاب به مدیران آستان قدس گفت: به وضع موجود قانع نباشید. یک سازمان نباید بایستد و همیشه باید با رویکرد جهادی و انقلابی در حال حرکت به جلو باشد، ما در گام‌های آغازین راه هستیم. 

تولیت آستان قدس رضوی اظهارکرد: باید کاری کنیم اقامت، زیارت، رفت و آمد و تغذیه زائران حضرت رضا(ع) تسهیل شود. 

رئیسی تاکید کرد: باید مردم به صورت شفاف درآمدها و هزینه‌های موقوفات را بدانند و باید گزارش‌های موقوفه‌ای فصلی داشته باشیم. 

وی بیان کرد: کوچکترین رخنه ناسلامتی اداری و مالی در مجموعه، آفت بسیار بزرگی است که در آستان قدس غیر قابل تحمل است و پیگیری و نظارت دائمی را می‌طلبد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار