با حضور ائمه جمعه قم
همایش اخلاق پژوهشی ظهر امروز با حضور آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه قم و سخنرانی آیت الله اعرافی و حجت الاسلام والمسلمین مدنی در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 16 December 2017
به گزارش تابناک  قم، همایش اخلاق پژوهشی ظهر امروز با حضور آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه قم و سخنرانی آیت الله اعرافی رئیس حوزه‌های علمیه کشور و حجت الاسلام والمسلمین مدنی مدیر جامعه الزهرا(س) در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به مقوله پژوهش تاکید بسیاری دارند، مطرح کرد: میزان پژوهشی که امروزه در حوزه علمیه انجام می‌شود بسیار بیشتر از گذشته است و در برخی از انتشاراتی‎‌ها هر روز یک کتاب از پژوهش‌های طلاب و اساتید منتشر می‌شود ولی برای اینکه به نتایج مطلوب دست‌ یابیم نیازمند تلاش بیشتری هستیم.

آیت الله علیرضا اعرافی با بیان اینکه اگر یک پژوهش استناد به روایات و آیات نداشته باشد افترا به خداوند محسوب می‌شود و جزو گناهان کبیره است، یادآور شد: از حوزه‌های علمیه باید تحقیق‌هایی حاصل شود که به روایات دینی استناد دارد و می‌توان آن‌ها را به خداوند و ائمه اطهار(ع) نسبت داد.

گفتنی است، در انتهای این همایش نیز مراسم تجلیل و اهدای جوایز به برگزیدگان جشنواره بانو امین برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار