نماینده ولی‌فقیه در قزوین:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: اگر مدیران شهری در پیشرفت و آبادانی شهر براساس آموزه‌ها و دستورات دینی حرکت کنند می‌توانند شاهد کمترین مشکلات باشند.
کد خبر: ۵۳۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 16 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، آیت‌اله عبدالکریم عابدینی در مراسم تودیع و معارفه شهردار قزوین که پیش از ظهر امروز با حضور اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، استاندار، نمایندگان مجلس، مسؤولان استانی و شهری در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در پیشرفت و آبادانی شهرها باید به موضوع مادی و غیرمادی شهر توجه ویژه‌ای شود.

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به توسعه شهری اهدافی مدنظر است که باید با برنامه‌ریزی درست و صحیح به آن دست یافت.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین به آیه‌های قرآن کریم اشاره کرد و گفت: در توسعه شهری باید به روح جسمی و معنوی شهر توجه کرد تا این توسعه دستاوردهای خوبی برای مردم شهر داشته باشد.

عابدینی بیان کرد: اگر فقط به جسم شهر توجه و از روح آن غفلت کنیم، نمی‌توانیم در توسعه شهری براساس آموزه‌های دینی به نتایج مثبت برسیم.

* مقاوم‌سازی بافت فرسوده در اولویت مسؤولان باشد

وی مطرح کرد: اگر مدیران شهری در پیشرفت و آبادانی شهر به آموزه‌ها و دستورات دینی و روایات توجه کرده و براساس آن حرکت کنند، می‌توانند شاهد کمترین آسیب‌ها و مشکلات باشند.

امام جمعه قزوین آرامش و امنیت را از مهم‌ترین محورهای توسعه شهری عنوان کرد و افزود: اگر مسؤولان با بهره‌گیری از قرآن کریم و دین اسلام حکیمانه بیاندیشند و اقداماتی براساس آن انجام دهند، می‌توانند شهری موفق بسازند.

عابدینی اضافه کرد: شهری که براساس دین و قرآن ساخته شود و در آن ارزش‌های اسلامی زنده باشد، آن شهر می‌تواند آسیب‌های اجتماعی کمتر داشته و مردم با آرامش زندگی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار