مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه از تشدید نظارت‌ها بر بازار شب یلدا از روز دوشنبه (28 آذر) خبر داد که به مدت 72 ساعت ادامه دارد.
کد خبر: ۵۳۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 16 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،رامین پهلوانی با اشاره به نزدیک شدن شب یلدا و افزایش تقاضای مردم برای خرید برخی اقلام، گفت: در این مدت نظارت ویژه بر مواد خوراکی مورد نیاز شب یدا شامل انواع آجیل، میوه، شیرینی و حتی گوشت مرغ و بوقلمون خواهیم داشت.

وی ادامه داد: واحدهای صنفی عرضه کننده این مواد غذایی در اولویت نظارت‌ها هستند و در هر نقطه‌ای حتی نمایشگاه که اقلام شب یلدا عرضه شود، حضور و نظارت خواهیم داشت.

پهلوانی از حضور 30 بازرس اتاق اصناف در هشت شیفت کاری برای نظارت بر بازار شب یلدا خبر داد و افزود: این نظارت در کنار نظارت سایر دستگاه‌ها مانند سازمان صنعت و معدن و بازرسین اتحادیه‌ها است.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه از برخورد جدی با هرگونه گرانفروشی خبر داد و عنوان کرد: گاهی در روزهای پایانی قیمت برخی میوه‌ها مانند انار و هندوانه بالا می‌رود که این قیمت‌ها را با هماهنگی تهران، کمیسیون نظارت استان و سایر دستگاه‌های مربوطه تعیین می‌کنیم و با هرگونه اضافه دریافت از مردم برخورد خواهد شد.

پهلوانی عمده تخلفاتی که معمولا در بازار شب یلدا رخ می‌دهد را گرانفروشی، کم فروشی و تقلب دانست و خاطرنشان کرد: مواردی داشتیم که پسته درجه دو به جای پسته ممتاز با قیمت بالا به مردم فروخته شده است.

وی به مردم قول داد که بازار شب یلدا آرام و با کمترین میزان تخلف خواهد بود و یادآوری کرد: از مردم هم تقاضا داریم خرید اقلام مورد نیاز را به روزهای آخر موکول نکنند.

این مسئول شماره تلفن‌های 124، 38258840 ، 38258842 و 38237363 را  برای گزارش هرگونه تخلف اعلام کرد و از مردم خواست تخلفات را با این شماره‌ها در میان بگذارند. 


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار