نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه مدیران ناکارآمد در گذشته شاخص استان کرمانشاه را در حوزه بهداشت و درمان پایین آورده‌اند.
کد خبر: ۵۳۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ 16 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا با اشاره به اینکه متأسفانه شاخص پزشکی و درمانی استان کرمانشاه در این سالها نسبت به همدان پایین‌تر آمده است اظهار داشت: متأسفانه مدیران ناکارآمد در گذشته شاخص استان کرمانشاه را در حوزه بهداشت و درمان پایین آوردند.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه پزشکی بحث نمایندگان بسیار جدی شده و حتی تا وزارتخانه نیز کشیده شد گفت: در نهایت قرار شد قطب علمی کشور یک سال به استان کرمانشاه و یک سال به همدان داده شود اما همین هم بر اساس بوده که ما نسبت به همدان شاخص پزشکی پایین‌تر بوده است.

حسینی‌کیا با بیان اینکه این ضعف تحت عملکرد برخی از مدیران حوزه بهداشت و درمان بوده است بیان کرد: ما باید بخشی از آن را بپذیریم و برخی از مسائل با فضاسازی و جنجال درست نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه با همه این مسائل مجمع نمایندگان استان تلاش جدی کردند در این راستا قرار بر این شد که یک سال قطب پزشکی غرب کشور به استان کرمانشاه و یک سال به همدان اختصاص یابد عنوان کرد: امیدواریم با مدیریت جدید استان کرمانشاه در دانشگاه علوم پزشکی شاخص ما ارتقا یابد و کرمانشاه قطب دائمی علوم پزشکی غرب کشور شود.

نماینده مردم سنقروکلیایی با اشاره به اینکه تلاش کردیم یک ردیف بودجه اختصاصی برای مناطق زلزله‌زده اختصاص یابد افزود: در مجلس نیز یک طرح دو فوریتی برای اختصاص مبالغ مناسب برای مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه و رفع مشکلات آنها در مجلس آورده و تصویب شده است.

وی با بیان اینکه تلاش داریم وامهای این افراد افزایش و اقدامات خوبی در این راستا با وحدت نمایندگان اتخاذ شده است بیان کرد: مجمع نمایندگان استان در تلاش است محوریت استان در خیلی از امور در غرب کشور حفظ شود.

حسینی‌کیا با اشاره به اینکه متأسفانه مدیران مربوطه بخشی از ادارات خیلی دیر به سراغ نمایندگان می‌آیند و اطلاعات لازم را در اختیار نمایندگان قرار می‌دهند گفت: خیلی از اوقات کار از کار گذشته است اما ما در تلاش هستیم حقوق مردم کرمانشاه استیفا شود.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار