نماينده مردم دشت ازادگان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش:
ساعدي بیان داشت: مدارس ما امروز در برخي شهرستانها در شان دانش آموزان نيست و برخي پروژه هاي آموزشي از سال٨٥ تاكنون ناتمام مانده اند و اين امر توجه ويژه اي را مي طلبد و بايد هر چه زودتر تعيين تكليف شوند.
کد خبر: ۵۳۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ 16 December 2017
به گزارش تابناک قاسم ساعدي نماینده دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی با تشكر از استاندار خوزستان و بطحايي وزیر آموزش و پرورش استان خوزستان براي توجه به مناطق محروم اظهار داشت: گام هاي خوبي توسط وزير آموزش و پرورش براي حل مشكل مناطق مرزي و محروم برداشته شده است.

وي ادامه داد: فراكسيون فرهنگيان نسبت به انتخاب دكتر بطحايي براي وزارت آموزش و پرورش نظر مساعدي داشت و استان خوزستان به دليل اينكه جزو پرجمعيت ترين استانهاي كشور است، بايد مورد توجه زيادي قرار بگيرد.

ساعدي بیان داشت: مدارس ما امروز در برخي شهرستانها در شان دانش آموزان نيست و برخي پروژه هاي آموزشي از سال٨٥ تاكنون ناتمام مانده اند و اين امر  توجه ويژه اي را مي طلبد و بايد هر چه زودتر تعيين تكليف شوند.

وي افزود: در برخي مناطق روستايي هنوز هم دانش آموزان در مدارس استيجاري تحصيلي مي كنند و معلمين در این مناطق در شرايط نامساعد جوي حتی هنوز حق الزحمه خود را دريافت نكرده اند و  این معلم ها در این شرایط سخت از خود مایه می گذارد متاسفانه اين امر موجب دلسردي معلم هاي خوزستان مي شود. 

نماینده مردم دشت آزادگان همچنین با بیان اینکه خوزستان دارای مدارس کپری است و از شاخص هاي آموزشي و پرورشي عقب مانده است، تصریح کرد: ما هنوز هم داراي مدارس كپري در مناطق شمالي و جنوبي اين استان هستيم ،آيا با توجه به تراكم كلاسي در خوزستان آيا مي توانسته ايم خدمات شايسته اي به مردم ارائه كنيم. 

وی با اشاره به غیر برخوردار بودن استان خوزستان عنوان کرد: بايد سعي كنيم اين شكاف ها را به حداقل برسانيم و همانطور كه محتواي كتب درسي در سراسر كشور يكسان است بايد خدمات آموزشي نيز در سراسر كشور به شكل يكساني ارائه شود.

برچسب ها: قاسم ساعدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار