عضو هیئت رئیسه شورای شهر شیراز:وی از ضرورت حمایت از فروشگاه‌های آنلاین در شیراز خبر داد و گفت: باید تلاش کنیم قطب الکترونیک در شیراز زنده شود و جوانان خلاق نقدینگی‌ها را در همین شهر حفظ کنند.
کد خبر: ۵۳۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲ 16 December 2017
تابناک فارس به نقل از تسنیم: علی ناصری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پل‌های ساخته شده در شیراز فقط گره‌های ترافیکی را جابه‌جا کرده اما مشکلات ترافیکی همچنان پابرجاست در حالی که با هزینه‌ای که صرف احداث پل‌های جدید در شیراز شده، امکان نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی وجود داشت. 

این عضو شورای شهر شیراز افزود: نصب دوربین کنترل ترافیک خوب است اما باید ثبت تخلفات و جرائم را هم به اطلاع شهروندان متخلف برساند تا بعد از آن مراقب تخلف خود باشند.

سخنگوی شورای شهر شیراز به وضعیت تصادفات در شهر شیراز اشاره کرد و افزود: در هشت ماه سال 96 در اثر تصادفات رانندگی 129 نفر فقط در شهر شیراز کشته شده‌اند که 25 نفر آنان کودک هستند. تصادفات رانندگی امسال فقط 300 نفر معلول برجای گذاشته است.

 عضو هیئت رئیسه شورای شهر شیراز با بیان اینکه ایستگاه میدان امام حسین (ع) خط یک متروی شیراز تا ابتدای سال جدید به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ایستگاه بازار در خط یک نیز پیش‌بینی می‌شود تا اواخر بهار سال آینده تکمیل و در مدار قرار گیرد.

ناصری با تشریح روند عملیاتی خطوط 6 گانه متروی شیراز افزود: ساخت هر کیلومتر خط مترو تا تکمیل نهایی 55 میلیون دلار هزینه دارد که درصورت احداث و تکمیل هر 6 خط متروی شیراز به مسافت 93 کیلومتر با 81 ایستگاه پیش‌بینی می‌شود تا سال 1440 به راحتی جوابگوی حمل و نقل مردم باشد.

 عضو شورای شهر شیراز از احداث 18 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در شهر شیراز خبر داد و گفت: با استفاده از تکنولوژی‌های برتر، نوسازی ناوگان حمل و نقل و فرهنگسازی مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر برای کنترل و کاهش نرخ تصادفات است.

وی به موضوع فروشگاه‌های آنلاین اشاره کرد و گفت: حدود 80 درصد فروشگاه‌های آنلاین در تهران، حدود 5 درصد در خراسان رضوی، حدود 4 درصد در اصفهان و تنها 1.1 آنها در شیراز وجود دارد.

ناصری بیان کرد: این آمار نشان می‌دهد که فروشگاه‌های آنلاین نقدینگی را از شیراز خارج می‌کنند و سهم مالیات و عوارض آنها به شیراز نمی‌رسد.

وی از ضرورت حمایت از فروشگاه‌های آنلاین در شیراز خبر داد و گفت:  باید تلاش کنیم قطب الکترونیک در شیراز زنده شود و جوانان خلاق نقدینگی‌ها را در همین شهر حفظ کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار