نخستین جشنواره خوشرویی مدیریت درمان تأمین اجتماعی خراسان رضوی با حضور معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در مشهد مقدس برگزار و در این جشنواره از مراکز برتر در این بخش تقدیر شد .
کد خبر: ۵۳۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 17 December 2017
به گزارش تابناک : دکتر مهدی درخشان در این جشنواره با بیان اینکه در ۴ سال گذشته اقدامات اساسی در حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی انجام شد، گفت: ارتقای هتلینگ، توسعه فناوری اطلاعات، تامین تجهیزات و افتتاح مراکز درمانی از نمونه فعالیت های این سازمان در بخش درمان است.
وی با اشاره به اینکه ارتقای هتلینگ در بیمارستان های تامین اجتماعی خراسان رضوی یا به اتمام رسیده یا در حال اجراست، افزود: این برنامه با هدف ایجاد محیط درمانی مناسب و در شأن بیمه شدگان انجام شد.
دکتر درخشان، بازسازی اورژانس بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی را یکی دیگر از برنامه های این سازمان اعلام کرد وگفت: این طرح در ۱۷ بیمارستان تامین اجتماعی آغاز شده و مابقی بیمارستانها سال آینده شاهد این طرح خواهند بود.
وی افزود: در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی بیش از ۴۰ مرکز درمانی را در مرحله طراحی و یا در حال ساخت دارد که معادل کار ۱۶ سال قبل است.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه همانطور که بازسازی و توسعه امکانات درمانی بسیار مهم است، اظهار داشت: فراتر از این بخش ها، حوزه های رفتاری نیز نیازمند توجه بیشتر هستند و باید رفتارها در این حوزه ها به سمت یک ارتباط سازنده و توام با خوشرویی هدایت شوند.
وی گفت: برگزاری این جشنواره می تواند برای دیگر استانهای کشور الگو شود.
دکتر درخشان با بیان اینکه خدمات سازمان تامین اجتماعی برای مسئولان کشور تبیین شده و به جایگاه خطیر این سازمان واقف هستند، افزود: سازمان تامین اجتماعی در عرصه های مختلف کشور نقش آفرین است و امیدواریم خدمات ارزشمند این سازمان توام با کرامت بیشتر بیمه شدگان و بازنشستگان ارایه شود تا رضایت حداکثری آنها نیز کسب شود.
در این مراسم دکتر حمید داستانی مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ضمن اشاره به ٣ اصل خوشرویی، پاسخگویی و پاکدستی ، از آنها به عنوان رویکردهای اساسی مدیریت درمان استان یاد کرد و گفت : از ٤ سال قبل نسبت به فرهنگ سازی این ارزش ها فعالیت خود را آغاز کردیم. در طی این مدت با برگزاری دوره های آموزشی متعدد و برنامه های متنوع فرهنگی گامهای عملیاتی خود را دنبال کردیم و در آینده نیز در تلاش هستیم تمام الگوها و رفتارهای سازمانی را در این قالب به گونه ای تثبیت کنیم که هم نقطه های درخشان و هم خطوط قرمز مشخص شود.
در این مراسم بر اساس نظر هیات ارزیابی جشنواره لوح و تندیس مراکز برتر در زمینه خوشرویی
به بیمارستان ۱۷ شهریور مشهد مقدس، پلی کلینیک شهید فاتق مشهد و درمانگاه سرخس تعلق گرفت.




منبع : اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار